Beantwoord

Huawei preorder

Hallo Tmobile,

Ik heb 27 maart de Huawei p30 zwart gepreorderd, maar nog steeds niets gehoord dat ik hem kan afhale in de winkel. Terwijl er op debsite staat direct leverbaar?

Groetjes Geert
icon

Beste antwoord door David 8 april 2019, 17:33

Hoi Geert,

Ik denk dat ik een kop koffie nodig had, want had helemaal in m'n hoofd dat het om de P30 Pro gaat, maar het gaat natuurlijk om de P30 bij jou. Sorry voor de verwarring!

Op dit moment is het voor jouw toestel nog wachten tot deze geleverd wordt bij de winkel. Zodra de telefoon is geleverd wordt er zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen (dit kan telefonisch of per SMS zijn), om door te geven dat je telefoon klaar ligt en opgehaald kan worden.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Geert,

De Huawei P30 zwart is erg in trek en heeft ook een langere wachttijd voor deze geleverd/opgehaald kan worden. Je vindt in dit topic de actuele levertijden van de telefoons die we aanbieden. Hopelijk heb je jouw nieuwe Huawei snel in handen!

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je!
Hallo David, voor dr normale p30 geldt dus ook 19 April?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Geert,

Ik denk dat ik een kop koffie nodig had, want had helemaal in m'n hoofd dat het om de P30 Pro gaat, maar het gaat natuurlijk om de P30 bij jou. Sorry voor de verwarring!

Op dit moment is het voor jouw toestel nog wachten tot deze geleverd wordt bij de winkel. Zodra de telefoon is geleverd wordt er zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen (dit kan telefonisch of per SMS zijn), om door te geven dat je telefoon klaar ligt en opgehaald kan worden.

Reageer