Beantwoord

Huawei Telefoon

• 16 januari 2021
  • 6 reacties
  • 155 Bekeken

Ik kan al een tijdje mijn abbonement verlengen . Nu heb ik eindelijk besloten dit te doen en dan met een Huawei Telefoon.  Deze werd mij enige tijd geleden ook door de keuzehulp aanbevolen , echter zie ik nu helemaal geen Huawei Telefoon meer in de lijst staan. Hoe kan dit ?

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 januari 2021, 13:04

Hallo @Elenieke 

Het toestel is dan mogelijk niet op voorraad en het is niet bekend wanneer T-Mobile hem weer verwacht op voorraad te hebben.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Elenieke 

Het toestel is dan mogelijk niet op voorraad en het is niet bekend wanneer T-Mobile hem weer verwacht op voorraad te hebben.

Hallo @Waqqas 

Er is geen enkele Huawai Telefoon meer in de lijst met Telefoons waar je uit kunt kiezen , lijkt mij sterk dat ze ineens allemaal uitverkocht zijn .

Reputatie 7
Badge +18

Alle telefoons waaruit je kunt kiezen staan op de site, je zou ook gewoon via een externe dealer een Huawei met T-Mobile kunnen nemen. Denk aan mobiel.nl of Belsimpel.nl, daar heb je veel meer keuze.

@Elenieke , Weet je zeker dat je een Huawei wilt hebben, de nieuwe toestellen missen de Google Apps waaronder de App store, is niet makkelijk om je eigen apps te downloaden.

@Doornekamp33  mijn dochter heeft al jaren huawei en is er zeer tevreden over

En die is van voor de tijd dat Trump Huawei in de ban deed en heeft gewoon de playstore aan boord, prima toestellen en goed te gebruiken.

Nu komt die zonder die Playstore en kom je er vanzelf achter, nog steeds een prima toestel waar je heel wat capriolen mee moet uithalen om een app te kunnen gebruiken.

Reageer