Beantwoord

Huawie P30 pro levering vertraagd naar 19 tot 23 april ipv 5 april

• 5 april 2019
  • 1 reactie
  • 1008 Bekeken

Goedenmiddag,

Zojuist kreeg ik een bericht van jullie dan mijn levering vertraagd is en niet 5 april geleverd kan worden, maar pas tussen 19 en 23 april. Dit is voor mij niet acceptabel. Een paar dagen kan ik mijn nog voorstellen maar 2 weken echt niet.

Dit is niet vermeld door jullie telefonische medewerkster tijdens mijn pre-oder op 1 april. Ik zou volgens haar op 4 of 5 april een email van AMP krijgen om een afspraak in te plannen.

Hoe kan dit? Er zijn valse beloftes gedaan en ik heb notalbene extra kosten moeten betalen voor het vervroegd verlengen. En nu wordt het toestel later geleverd dan mijn officiële verlengingsdatum 12 april.

Ik zie graag een oplossing hiervoor. Ik zou graag as week mijn toestel willen ontvangen.

bvb dank.

Mvg Joyce
icon

Beste antwoord door Hajar 6 april 2019, 12:47

Hi Joyce,

Ik begrijp heel goed dat jij je nieuwe Huawei toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben. Hierin zijn we afhankelijk van de voorraad en de levertijden. Ik kan er persoonlijk niet voor zorgen dat het toestel eerder wordt bezorgd, omdat de leverancier hiervoor verantwoordelijk is. Excuses als er andere verwachtingen zijn gecreëerd. Je ontvangt een mail van AMP zodra je toestel leverbaar is en dan kan je direct een afspraak inplannen.

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel en als je nog andere vragen hebt, laat het vooral weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Joyce,

Ik begrijp heel goed dat jij je nieuwe Huawei toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben. Hierin zijn we afhankelijk van de voorraad en de levertijden. Ik kan er persoonlijk niet voor zorgen dat het toestel eerder wordt bezorgd, omdat de leverancier hiervoor verantwoordelijk is. Excuses als er andere verwachtingen zijn gecreëerd. Je ontvangt een mail van AMP zodra je toestel leverbaar is en dan kan je direct een afspraak inplannen.

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel en als je nog andere vragen hebt, laat het vooral weten!

Reageer