Beantwoord

Inruilen toestel nieuw abbonoment

• 20 mei 2019
  • 3 reacties
  • 3006 Bekeken

Beste Support,

Ik heb sins drie dagen geleden een nieuw toestel bij mijn verlenging van mijn abbonoment afgesloten.
Erger zie ik vandaag op het net dat google zijn banden met Huawei gaat afsluiten en dat het bedrijf waarschijnlijk tenonder gaat.

Dit is niet waar ik een toestel voor gekocht heb, ik snap dat dit een moeilijke situatie is en vroeg mij af wat T-Mobile hiervoor kan betekenen, omdat ik juist voor de P30 Pro heb gekozen zodat ik er lang mee kan door gaan.

Het liefst zou ik deze ook willen omruilen voor een ander toestel, als het moet zou ik daar zelfs nog wat extra geld voor willen neer leggen.

Graag hoor ik een reactie.
icon

Beste antwoord door Folkert 20 mei 2019, 18:42

Geen zorgen Jeroen, zoals @Ravkana al aangeeft zal Huawei de toestellen die al geleverd zijn (en die al in de magazijnen liggen) blijven voorzien van updates.

Een early Renewal kan in jouw geval niet, abonnement moet al een aantal maanden lopen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Hi Jeroen,

Even antwoord op je vraag: het is volgens mij WEL mogelijk om je toestel vroegtijdig te wisselen door een early renewal te doen. Alleen weet ik niet wat de voorwaarden zijn. Zie de veelgestelde vragen op deze site: https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/verlengen .

Daarnaast zou ik nog even afwachten wat er nou echt gaat gebeuren tussen Huawei en Google. De meest recente berichten geven aan dat Huawei toestellen nog ondersteund zullen worden door Google en het is mogelijk om gebruik te maken van Google services. Worst case scenario heeft Huawei nog wel een back up achter de hand, dus er zal nog een andere optie beschikbaar zijn als Google echt niks voor ze kan betekenen.

Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geholpen.
Het probleem is dat ik al gerenewed heb,

Dat heb ik dus 3 dagen geleden gedaan en daar heb ik dit toestel mee afgesloten
Reputatie 7
Badge +18
Geen zorgen Jeroen, zoals @Ravkana al aangeeft zal Huawei de toestellen die al geleverd zijn (en die al in de magazijnen liggen) blijven voorzien van updates.

Een early Renewal kan in jouw geval niet, abonnement moet al een aantal maanden lopen.

Reageer