Beantwoord

Kabel van Huawei p20 pro werkt niet

• 11 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 2686 Bekeken

Ik heb de Huawei p20 pro daarbij geleverd zit een jack 3,5 mm naar usb c, ik probeerde hem vandaag voor het eerst uit en hij blijkt niet te werken op mijn telefoon, vervolgens probeerde ik het op de telefoon van mijn moeder die precies dezelfde heeft en daar werkt het wel om via dat draadje muziek af te spelen. het lijkt er haast op dat het aan mijn telefoon aansluiting ligt. Wat moet ik doen zodat hij normaal gaat werken ?
Ik heb de telefoon al eens helemaal naar fabrieksinstelling en gehaald maar dat veranderde helaas niks.

Groet
Mike

icon

Beste antwoord door David 13 augustus 2018, 14:18

Hey Mike,

Zonde dat de aansluiting niet goed lijkt te werken!

Goed dat je zelf in ieder geval al getest hebt met het toestel van jouw moeder. Had zij niet toevallig ook eenzelfde soort kabel voor jou om te testen? Dan weet je eigenlijk direct waar het probleem zit. Dit zou sowieso het handigste zijn om te testen, want dan weten wij ook gelijk wat we je kunnen aanraden. Je kunt ook nog de aansluiting van jouw telefoon even schoonmaken. Zorg er dan wel voor dat je dit heel erg voorzichtig doet, zodat je niets beschadigt. Soms hoopt er vuil op in de aansluiting en werkt het koppelen van kabels daarom niet.

Je kunt het toestel anders ter reparatie aanbieden, als blijkt dat je het zelf niet op kunt lossen en het dus niet aan de kabel ligt. In ons systeem zie ik terug dat je bij ons een Sim Only hebt, zonder toestel. Ik neem dan ook aan dat je het toestel via een andere partij hebt gekocht. Je kunt het beste contact met hen opnemen om na te vragen welke garantievoorwaarden er voor jou gelden en hoe je jouw toestel kunt laten repareren.

Ik duim dat het snel is opgelost, zodat het bij jou ook gewoon werkt! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Mike,

Zonde dat de aansluiting niet goed lijkt te werken!

Goed dat je zelf in ieder geval al getest hebt met het toestel van jouw moeder. Had zij niet toevallig ook eenzelfde soort kabel voor jou om te testen? Dan weet je eigenlijk direct waar het probleem zit. Dit zou sowieso het handigste zijn om te testen, want dan weten wij ook gelijk wat we je kunnen aanraden. Je kunt ook nog de aansluiting van jouw telefoon even schoonmaken. Zorg er dan wel voor dat je dit heel erg voorzichtig doet, zodat je niets beschadigt. Soms hoopt er vuil op in de aansluiting en werkt het koppelen van kabels daarom niet.

Je kunt het toestel anders ter reparatie aanbieden, als blijkt dat je het zelf niet op kunt lossen en het dus niet aan de kabel ligt. In ons systeem zie ik terug dat je bij ons een Sim Only hebt, zonder toestel. Ik neem dan ook aan dat je het toestel via een andere partij hebt gekocht. Je kunt het beste contact met hen opnemen om na te vragen welke garantievoorwaarden er voor jou gelden en hoe je jouw toestel kunt laten repareren.

Ik duim dat het snel is opgelost, zodat het bij jou ook gewoon werkt! 🙂
Hoi David,

Ik heb het inderdaad ookal met de jack van mijn moeder geprobeerd dit werkt helaas ook niet.
Ik heb de aansluiting al voorzichtig schoongemaakt maar dit werkte helaas ook niet.

Ik heb mijn telefoon in de t-mobile store gekocht en er een verzekering bij genomen.
Als ik hem ter reparatie aanbied hoelang ben ik hem dan ongeveer kwijt en is het mogelijk een leen toestel te krijgen?

Ik hoor graag van je!
Reputatie 3
Badge +11
Hey Mike,

We gaan er alles aan doen om jouw toetel natuurlijk zo snel mogelijk bij je terug te bezorgen! Ons streven is om het toestel binnen twee weken te repareren. Heb je toevallig je oude telefoon nog? Wij hebben namelijk geen leentoestellen. Of wellicht heeft iemand in je familie of kennissenkring nog een oud toestel dat je kunt gebruiken? Heb je je toestel trouwens 8 dagen of korter? Neem dan contact op met onze Klantenservice (06 2400 1200) of ga langs T-Mobile Shop waar je het toestel aangeschaft hebt.

Meer informatie over het reparatieproces kun je vinden op onze website. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan vooral weten!

Reageer