Beantwoord

Klacht Huawei Smart P

• 5 juli 2018
  • 1 reactie
  • 2819 Bekeken

Werkelijk te belachelijk voor woorden en een belabberd voorbeeld van 'klantenservice'.
Nieuwe telefoon, nauwelijks 3 maanden oud, is krom getrokken (maar verder in nieuwstaat!), ga je naar de T-mobile winkel, hebben ze dit nog nooit gezien krijg je te horen, nou T-mobile Google maar eens!
Vervolgens wordt je telefoon opgestuurd: "valt het niet onder garantie" en krijg je 130 euro eventuele reparatiekosten voorgeschoteld!!

Vervolgens na vele berichten en telefoontjes nog steeds geen stap verder.
Men is afhankelijk van een second opinion, Huawei wil (anders) ook niet meewerken, maar volgens mij T-Mobile zelf ook nog een partij in deze en staat het vrij met een passende oplossing te komen!
Second opinoin of niet!

Echt klantonvriendelijk en onprofessioneel opgelost.
We hebben nota bene 4 mobiele abonnementen lopen + T-mobile thuis ook nog!

Ik ga deze 4 abonnementen en de T-Mobile thuis echt niet verlengen op deze manier...
icon

Beste antwoord door David 6 juli 2018, 11:05

Hi Chris,

Een zeer duidelijk verhaal en nooit leuk natuurlijk om verrast te worden met kosten die je eigenlijk niet verwacht.

Ik zie terug dat je hier afgelopen tijd ook al uitvoerig over hebt gesproken met mijn collega's, via Facebook. Zij hebben je uitleg gegeven over het proces rondom een defect en reparatie. Bij de analyse van jouw defect is schade geconstateerd die niet binnen de garantie valt. Dit is het geval met druk-, stoot-, val- en vochtschade. Aangezien wij vertrouwen op de analyses en reparaties van het reparatiecentrum kunnen wij hier dan ook geen andere uitspraak in doen.

Zoals ook aangeven is, zijn we afhankelijk van een second opinion om eventuele verdere stappen te ondernemen. Waarom Huawei niet mee wil werken is mij niet duidelijk? Zij zijn in dit geval een partij waar je deze second opinion zou kunnen aanvragen. Op basis daarvan kunnen we kijken wat er verder nog mogelijk is.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag, hier of via Facebook.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Chris,

Een zeer duidelijk verhaal en nooit leuk natuurlijk om verrast te worden met kosten die je eigenlijk niet verwacht.

Ik zie terug dat je hier afgelopen tijd ook al uitvoerig over hebt gesproken met mijn collega's, via Facebook. Zij hebben je uitleg gegeven over het proces rondom een defect en reparatie. Bij de analyse van jouw defect is schade geconstateerd die niet binnen de garantie valt. Dit is het geval met druk-, stoot-, val- en vochtschade. Aangezien wij vertrouwen op de analyses en reparaties van het reparatiecentrum kunnen wij hier dan ook geen andere uitspraak in doen.

Zoals ook aangeven is, zijn we afhankelijk van een second opinion om eventuele verdere stappen te ondernemen. Waarom Huawei niet mee wil werken is mij niet duidelijk? Zij zijn in dit geval een partij waar je deze second opinion zou kunnen aanvragen. Op basis daarvan kunnen we kijken wat er verder nog mogelijk is.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag, hier of via Facebook.

Reageer