Beantwoord

maart patch en Android update Huawei p10

• 2 mei 2019
  • 6 reacties
  • 1099 Bekeken

Reputatie 1
Was ikke weer hoop dat er al meer bekend is had drie weken geleden ook al de vraag gesteld.Toen zeiden ze eind april dat de patch en update kwam uiterlijk maar nog niks gehad .Hoop dat er inmiddels meer bekent is want sinds januari geen update meer gehad denk zal nog eens na vragen .Vragen kan ja geen kwaad nou wens iedereen een fijne dag toe en wacht geduldig af. groetjes Louis 😄
icon

Beste antwoord door Jaimy 8 mei 2019, 14:45

Ben ik weer hoor, want ik heb een reactie ontvangen en wil die graag met jullie delen.

Ik heb namelijk doorgekregen dat de update stilgezet was door verschillende redenen. Dit verklaart waarom jullie hem nog niet hadden. Maar no worries, er komt een nieuwe aan, en wel vanaf week 20.

Ik ga er dus vanuit dat jullie die ook snel ontvangen!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1
Same here @louis25
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi allebei,

Goede vragen! Meestal hebben wij hier zelf weinig invloed op, omdat de updates vanuit het toestelmerk zelf of vanuit Android komen. Maaaaaar uiteraard hebben wij hier wel wat experts intern zitten die meestal wel wat beter op de hoogte zijn van de laatste nieuwtjes. Ik heb één van hen meteen een berichtje gestuurd, dus als ik iets hoor van hem, dan horen jullie het weer van mij!
Reputatie 1
Alvast bedankt voor de moeite het word gewaardeerd 😄
Reputatie 7
Badge +19
Ben ik weer hoor, want ik heb een reactie ontvangen en wil die graag met jullie delen.

Ik heb namelijk doorgekregen dat de update stilgezet was door verschillende redenen. Dit verklaart waarom jullie hem nog niet hadden. Maar no worries, er komt een nieuwe aan, en wel vanaf week 20.

Ik ga er dus vanuit dat jullie die ook snel ontvangen!
Reputatie 1
Dankje wel voor het uitzoeken Jaimy ik wacht af
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan @louis25!

Reageer