Vraag

Melding gemiste oproepen

Hoi!

Ik heb sinds een aantal weken een Huawei p20. Ik kan gewoon gebeld worden, dan gaat hij over. Maar als ik de oproep heb gemist krijg ik daar geen melding van.
Als ik op het icoontje tik zie ik wel welke oproep ik gemist heb, maar om nou de hele dag te checken of ik een telefoontje heb gemist gaat mij ook wat ver 😄

Ik heb (volgens mij) alle instellingen al doorzocht maar ik krijg het niet voor elkaar om meldingen van gemiste oproepen op mijn scherm te krijgen.
Zelfs bovenaan mijn statusbalk staat er geen icoontje van een gemiste oproep.
De SMS krijg ik ook niet, maar dat vind ik niet zo erg.

Hebben meer mensen hier problemen mee?
Of, beter nog, heeft iemand de oplossing? 😁

Alvast bedankt!

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hi Mieke,

Het is natuurlijk altijd handig als je daar een melding van krijgt. Ik heb zelf geen Huawei toestel bij de hand dus kan het niet voor je uittesten. Maar staan bij je instellingen de notificafties wel aan? Zou je eens naar instellingen kunnen gaan en> telefoon of contacten> notificaties aan zetten? Ben heel benieuwd of dat werkt en ik hoop ook dat andere Huawei gebruikers meelezen en je van tips kunnen voorzien.
Hoi is dit probleem inmiddels al opgelost bij je? Ik heb namelijk hetzelfde probleem dus ik ben wel nieuwsgierig.
Hajar: De optie die je aangeeft als mogelijke oplossing kan ik nergens vinden en bij de meldingsinstellingen kan ik niets vinden wat dit probleem zou op kunnen lossen.

Groetjes Corina
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Coo1,

Hmmm wat gek dat het niet lukt zeg! Ik ga meteen nog even verder op onderzoek uit.

Ik kwam bij onze vrienden van KPN dit topic tegen. Bij diegene is het opgelost middels het doorlopen van alle stappen via de link in dat antwoord. Ik ben heel benieuwd of dit voor jou ook een antwoord is! Ik hoop het! Laat je het weten? 🙂
Hoi Jaimy,

Ik had dit topic ook al gezien en ook dit werkte niet. Ik heb nu mijn toestel gereset en daarna app voor app terug gezet en dit heeft wel gewerkt. Ik heb hier nu meteen een recente backup van gemaakt als het dan nog eens gebeurt heb ik meteen de juiste backup om terug te zetten.😉
Reputatie 7
Badge +17
Hi coo1,

Wat fijn dat je het zelf hebt kunnen oplossen en dat je de oplossing met ons deelt. Hier hebben andere klanten ook zeker wat aan!

Reageer