Beantwoord

melding op vergrendelscherm

• 17 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 2814 Bekeken

Hallo,
Sinds kort heb ik de huawei p20 lite.Nu ben ik erachter gekomen dat je verschillende vergrendelschermstijlen kunt kiezen. Ik vind de Northern Lights een mooie stijl, die lijkt een beetje op iPhone dat trekt mij wel. Nou is het zo dat wanneer ik deze stijl kies en ik een berichtje krijg, mijn telefoon wel gaat trillen of geluid maakt, maar je ziet het berichtje niet in beeld staan, het scherm licht wel op maar er staat dus niks in beeld. Kan ik dit veranderen of hoort dit bij deze vergrendelschermstijl?

Groetjes!
icon

Beste antwoord door Jaimy 21 augustus 2018, 08:43

Hoi hvbeek91.

Tof dat je dit mooie toestel hebt aangeschaft! Hoe bevalt 'ie verder?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf geen Huawei heb, dus ik kan niet direct met je meekijken in de instellingen. Het lijkt me wel dat je dit moet kunnen aanpassen, maar zoals je al zegt kan het ook bij het thema passen. Ik help iedereen altijd het liefst zelf, maar ik denk dat het in dit geval handiger is om dit bij Huawei zelf na te vragen. Ik heb meteen al even hun supportpagina erbij gezocht en die vind je hier.

Zij kunnen je vast wat meer vertellen! Mocht ik je ergens anders mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi hvbeek91.

Tof dat je dit mooie toestel hebt aangeschaft! Hoe bevalt 'ie verder?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf geen Huawei heb, dus ik kan niet direct met je meekijken in de instellingen. Het lijkt me wel dat je dit moet kunnen aanpassen, maar zoals je al zegt kan het ook bij het thema passen. Ik help iedereen altijd het liefst zelf, maar ik denk dat het in dit geval handiger is om dit bij Huawei zelf na te vragen. Ik heb meteen al even hun supportpagina erbij gezocht en die vind je hier.

Zij kunnen je vast wat meer vertellen! Mocht ik je ergens anders mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag!

Reageer