Beantwoord

Mijn geheugen op Huawei p9 lite 16 gb is vol wat kan ik doen om te verminderen?

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik heb 5gb in gebruik voor firmware!! en 5 gb voor apps zie niet waar dit kan worden aangepasst? als ik de programma lijst zie kom ik lang niet aan 5 gb. Firmware heeft waarschijnlijk alle oude versies behouden war kan ik die verwijderen om ruimte te maken?
icon

Beste antwoord door h.charkaoui 5 januari 2019, 11:32

kemko schreef:

Ik heb 5gb in gebruik voor firmware!! en 5 gb voor apps zie niet waar dit kan worden aangepasst? als ik de programma lijst zie kom ik lang niet aan 5 gb. Firmware heeft waarschijnlijk alle oude versies behouden war kan ik die verwijderen om ruimte te maken?

Hi Kemko,

Heb je ook een sdkaart in je toestel ? Zo ja, dan verplaats je foto’s => sdkaart en bestanden.
kijk ook even naar je download map=> sdkaart
instellingen=>geheugen=>opslag=>standaardopslag=>. instellingen=>apps beheren=>kies app.
Die je niet meer gebruikt verwijderen of uitschakelen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
kemko schreef:

Hi Kemko,

Heb je ook een sdkaart in je toestel ? Zo ja, dan verplaats je foto’s => sdkaart en bestanden.
kijk ook even naar je download map=> sdkaart
instellingen=>geheugen=>opslag=>standaardopslag=>. instellingen=>apps beheren=>kies app.
Die je niet meer gebruikt verwijderen of uitschakelen.

Reageer