Beantwoord

mijn Huawei P20 Lite laadt niet op

ik heb mijn huawei p20 lite per ongeluk in het water laten vallen en sindsdien word er half gemeld dat hij oplaad maar dat doet hij niet.
icon

Beste antwoord door Ravkana 9 april 2019, 16:18

ik heb mijn huawei p20 lite per ongeluk in het water laten vallen en sindsdien word er half gemeld dat hij oplaad maar dat doet hij niet.
Ik zou hem niet aanzetten, als hij binnen nog vochtig is kan je kortsluiting krijgen binnenin. Heb je hem al in een bak/zak met rijst gedaan? Het beste is hem om een paar dagen te laten drogen! Daarna pas aanzetten!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Ik zou hem niet aanzetten, als hij binnen nog vochtig is kan je kortsluiting krijgen binnenin. Heb je hem al in een bak/zak met rijst gedaan? Het beste is hem om een paar dagen te laten drogen! Daarna pas aanzetten!
https://vimeo.com/329387356
je ziet in de video dat ik mijn telefoon opnieuw aanzet en er links onderin staat dat hij oplaat en rechts boven bij het baterijtje van niet en er komt ook niks bij dus ik ben bang dat hij het opladen wel regristreed maar niet uitvoert
zo kan ik dus ook mijn telefoon aanzetten want hij denkt dat hij oplaad
Reputatie 1
Vind ik wel apart, misschien even contact opnemen met klantenservice van Huawei!

Reageer