Beantwoord

"Mobiel standby" vreet energie

• 19 januari 2019
  • 2 reacties
  • 1602 Bekeken

Hey community.
Ik ben nog altijd in het bezit van een Huawei P7 L 10..de laatste tijd heb ik een energie-vretend probleem genaamd ; "mobiel standby"
Bij instellingen kun je ook "batterij" aantikken en zie je wat de meest energie vretende "items" zijn op je Huawei.
Scherm staat meestal bovenaan,en verbruikt inderdaad vaak het meeste energie.
Maarrrrrr,sinds kort is "mobiel standby" de absolute topper,tot wel 80%!
Binnen een halve dag is mn batterij voor 75% leeg!
Nu heb ik hier al redelijk wat over gelezen en het schijnt een "bug" te zijn die gefixet kan worden.
En al de andere trucs en tips omtrent energie vretende apps en zo,heb ik al meerdere malen gecheckt en uitgevoerd.
De enige echte reden is dat mobiel stanby echt wel de boosdoener is! En het ergste is nog dat het een bug is die voorkomt in bepaalde Android versies en die "gefixet" kunnen worden door?updates?Google?Huawei?Android?
Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Hajar 28 januari 2019, 13:24

Hi Marcus,

Ik ben geen Huawei expert, maar ik denk graag met je mee. Heb je dit topic al eens helemaal doorgelezen? Hier kun je vast goede tips uit halen om de batterijduur te verbeteren! Je kan ook contact opnemen met Huawei support voor meer tips.

Ik hoop dat je zo verder komt!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Marcus,

Ik ben geen Huawei expert, maar ik denk graag met je mee. Heb je dit topic al eens helemaal doorgelezen? Hier kun je vast goede tips uit halen om de batterijduur te verbeteren! Je kan ook contact opnemen met Huawei support voor meer tips.

Ik hoop dat je zo verder komt!
Reputatie 6
Badge +11
@Marcus65 Heb je een link naar detail technische info over dit probleem of bug?
Als het gefixed kan worden volgens jouw, dan zal dat toch ook ergens staan.

Een workaround tijdelijk kan zijn om je smartphone eerst in vlieguigmodes te zetten en vervolgens alleen wifi aan. Dan kun je natuurlijk gebeld worden en ook niet mobiel internetten buiten de deur, maar is als het goed is de "mobiel standby" 0 of niet aanwezig.

Reageer