Beantwoord

Niet tevreden nieuw toestel

  • 2 april 2019
  • 1 reactie
  • 1149 Bekeken

Hallo, sinds februari heb ik de huawei mate 20 lite gekozen bij mijn nieuwe abonnement. Maar ik ben er helemaal niet tevreden over. Een paar dingen die ik minder vind: camera is slechter dan gewend en telefoon opnemen via bleutooth in de auto is erg lastig! Wat moet ik nu doen en wat kan er gedaan worden mijn abonnement loopt nog 2 jaar.
Groetjes Anne
icon

Beste antwoord door Folkert 2 april 2019, 18:22

Beste Anne,

Jammer dat de Mate 20 Lite tegenvalt. Er is een optie genaamd Early Renewal waarbij je voor een nieuw toestel gaat voordat je kunt verlengen. Niet de voordeligste optie. Hieronder de voorwaarden en regels:

  • Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
  • Verder betekent Early Renewal het volgende:
  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
  • Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.
  • *Heb je al een Early Renewal afgesloten? Vanwege een technische storing zie je in je My T-Mobile account dat je je contract alsnog kan verlengen. Dit is niet mogelijk.
Denk er eerst even goed over na, elk toestel heeft zo zijn voor- en nadelen.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Beste Anne,

Jammer dat de Mate 20 Lite tegenvalt. Er is een optie genaamd Early Renewal waarbij je voor een nieuw toestel gaat voordat je kunt verlengen. Niet de voordeligste optie. Hieronder de voorwaarden en regels:

  • Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
  • Verder betekent Early Renewal het volgende:
  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
  • Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.
  • *Heb je al een Early Renewal afgesloten? Vanwege een technische storing zie je in je My T-Mobile account dat je je contract alsnog kan verlengen. Dit is niet mogelijk.
Denk er eerst even goed over na, elk toestel heeft zo zijn voor- en nadelen.

Groet, Folkert

Reageer