Vraag

Ongevraagd spraakbericht

• 11 februari 2021
  • 5 reacties
  • 64 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemiddag. Ik heb sinds kort een Huawei p20 pro en zit met het volgende probleempje: Ik krijg iedere keer, vaak tegelijkertijd met een whats app berichtje een stem die in  een vreemde buitenlandse taal iets zegt… Ik meen in ieder geval het woord bicyclette te horen, Zeer irritant, weet iemand wat dit is…?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@Bollo2 Frans voor Fietsen. Heb je ergens Google gekoppeld aan je WhatsApp?!

Volg je iets in whatsapp wat denk een taal te herkennen. (Ik roep maar wat)?

@Bollo2 Frans voor Fietsen. Heb je ergens Google gekoppeld aan je WhatsApp?!

Volg je iets in whatsapp wat denk een taal te herkennen. (Ik roep maar wat)?

Ik zou het niet weten, hoe zie ik dat (of ik iets volg)  Ik heb het zelf niet ingesteld in ieder geval.. En het is verschrikkelijk irritant. Soms begint mijn telefoon gewoon te "praten" zonder dat ik iets doe, wel om de paar minuten, en vervolgens weer een dag niet. Dan denk ik dat ik er vanaf ben en dan begint het weer... Volgens mij is het wel altijd hetzelfde maar ik kan het niet verstaan…

Reputatie 7
Badge +20

@Bollo2 Ik snap dat je niet blij bent. Heb je de telefoon al een keer helemaal terug gezet na de fabrieksinstellingen? 
Dat lijkt mij best de moeite waard om te proberen? Klopt is niet leuk maar een schone instellingen kan dit (hoop ik) wel oplossen. 

Ergens staat er iets fout in je instellingen.
Iemand anders nog een idee? 

Ik heb 'm net, vorige week alles geïnstalleerd... 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bollo2,

Wat een vreemde situatie! :confused:

Ik heb even op Google rondgesnuffeld en kwam vergelijkbare verhalen tegen. Daar kwam ik ook deze suggestie tegen: Go to Settings -> Notification panel & status bar -> Notification centre, then find the app "Mobile Video" or "Mobile device information provider", then activate "allow notifications" and also "priority display". You have to activate the priority part too to make sure you get notifications. Restart your phone.

Zou je dit eens kunnen testen om te kijken of het bij jou ook effect heeft? 

Reageer