Vraag

Onverklaarbare korte trillingen bij Huawei Mate 20 pro??

• 12 mei 2019
  • 1 reactie
  • 986 Bekeken

Hallo,

Heb zins kort de Huawei mate 20 pro, top toestel hoor! Echter geeft hij al vrijwel vanaf het begin telkens korte trillingen waarbij er geen melding vanuit een app of andere berichtgeving binnen gekomen is. Dit gebeurt ook wanneer ik mijn mobiel in gebruik heb... Tot nu toe tijden dit korte stukje tekst is het dus al 7x gebeurt!! Heel erg irritant!! Opvallend is wel dat wanneer ik ga slapen en hem op de "niet storen" modus zet, deze trillingen niet gegeven worden....

Heb al beetje rond gekeken op google en heb wel een soortgelijk bericht gezien maar dan met een Samsung toestel.... Aantal tips wat mee gedaan maar helaas zonder resultaat!

Had een hoesje met pasjes erin, deze vervangen voor een andere. Gekeken na mijn NFC functie, die staat uit. Geen idee wat er allemaal nog meer gedaan kan worden... Ik hoop dat ik z.s.m een oplossing vind hiervoor! Begin langzamerhand de neiging te krijgen om mijn telefoon een cursusje vliegen te geven ..........

Met vriendelijke groet,

Kelly.

1 reactie

Reputatie 3
Badge
Dit kan een ghost notification zijn. Dat niks laten zien.

Mmisschien dat je met een app die alle je notificaties gaat registeren achter kan komen welke app dat nou veroorzaakt.

Iets zoals deze app: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.myd.android.nhistory2

Alleen heeft Huawei de gewoonte om alle apps in het achtergrond te sluiten, je moet dan naar de accu instellingen gaan en toestemming geven aan deze app zodat die altijd kan draaien.

Reageer