Beantwoord

Oortjes kapot!

• 21 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 1953 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik heb 3 maanden geleden een huawei p20 pro aangeschaft via T-mobile, nu doet de rechter kant het niet meer van de oortjes die er bij waren inbegrepen.. Heb ik recht op nieuwe oortjes? en dat reparatie gedoe kost dat nu geld of is dat gewoon gratis. en hoelang zou ik dan moeten wachten want ik kan echt niet zonder me oortjes ze zijn namelijk heel uniek (USB-C).

Mvg

Adam
icon

Beste antwoord door Jaimy 22 oktober 2018, 13:26

Hoi Adam,

No worries! Mits er geen sprake is van gebruikersschade, dan heb je binnen 6 maanden nog garantie op de accessoires die meegeleverd waren met jouw toestel!

Je kunt dat via deze pagina doen, maar in jouw geval zou ik je adviseren even langs een T-Shop gaan. Dan betaal je namelijk ook geen verzendkosten. Neem dan wel even het aankoopbewijs mee. :)

Zo moet het denk ik goedkomen met je oortjes en kun je hopelijk snel weer muziek luisteren. Laat je het weten als je toch meer vragen hebt? We helpen je graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Adam,

No worries! Mits er geen sprake is van gebruikersschade, dan heb je binnen 6 maanden nog garantie op de accessoires die meegeleverd waren met jouw toestel!

Je kunt dat via deze pagina doen, maar in jouw geval zou ik je adviseren even langs een T-Shop gaan. Dan betaal je namelijk ook geen verzendkosten. Neem dan wel even het aankoopbewijs mee. :)

Zo moet het denk ik goedkomen met je oortjes en kun je hopelijk snel weer muziek luisteren. Laat je het weten als je toch meer vragen hebt? We helpen je graag!
Hey heb al nieuwe oortjes gekregen gisteren opgehaald, nu wou ik ze aansluiten op me laptop in het USB-c poort en doet die het niet. nu heb ik hem in een andere laptop gedaan en daar doet die het ook niet alleen als je er aan beweegt. me oude die kapot waren deden het perfect op laptops.
Reputatie 7
Badge +20

Hi ,

Wat jammer dat ze het niet doen op je laptop. Ik kan van een afstand niet zien waar het aan ligt dus wil ik je adviseren om toch terug te gaan naar de shop. Mijn collega's helpen je daar graag verder!

Als ik iets anders voor je kan betekenen, hoor ik het graag!

Reageer