Vraag

P40 / P40 pro / P40 pro +

• 6 april 2020
  • 8 reacties
  • 755 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Kunnen jullie aangeven wanneer en of jullie deze Huawei’s gaan opnemen in het assortiment. Ze zijn sinds deze week op de markt maar helaas kan ik die nog steeds niet via jullie bestellen. (jammer)

Ik Ha hier graag eindelijk eens een keer een duidelijk antwoord op.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @PatHan  Welkom in de community van Tmobile. 
Eindelijk een keer antwoord? Waar heb je deze vraag dan nog meer gesteld?

Ik ga het voor je vragen wanneer hij binnen komt. Als ik iets meer weet kom ik er op terug.

Je mag en kan ook verlengen bij Mobiel.nl in samenwerking met TM.

Die hebben de Pro 40 al in de shop staan.

Groetjes

@CrisTien  Ik heb deze vraag meerdere keren gevraagd aa de T-Mobile Klantenservice, helaas kreeg ik hier niet een duidelijk antwoord..

Reputatie 7
Badge +20

@PatHan Zodra ik iets weet post ik het hier.

Sorry ik heb nog geen antwoord gekregen. 
Welke wil je precies?

Reputatie 7
Badge +20

@PatHan Ben ik weer. De klantenservices heeft vorige week via mail gevraagd wanneer ze komen.
dus ze zijn wel op jouw verzoek aan de slag gegaan👍🏻

De Moderators hebben nu nogmaals navraag gedaan.

Helaas is er nog niets over bekend, dit is vast niet het antwoord waar je op zit te wachten maar ze weten het zelf ook nog niet.

Ik kan voor nu alleen adviseren ‘hou de shop in de gaten’ 

Weet ik iets meer vlieg ik naar dit onderwerp om het te vertellen.🌞

Sorry dat ik geen beter antwoord voor je heb.

Fijne avond en blijf gezond! 

Dank je wel voor de moeite, dat is al veel meer dan de antwoorden die ik tot nu toe gekregen heb :)

Ik wens je ook nog een fijne avond @CrisTien en ook jij blijf gezond en veilig.

@PatHan , Heb je je wel gerealiseerd dat de P40 lijn zonder Google diensten word geleverd en dat er best wel veel app’s niet werken op de Huawei ivm het missen van de Play services en Play store en dat App’s instaleren via een omweg moet, in de App galerij van Huawei zit nog niet veel soeps.

Met dank aan ene Trump.

ja hoor @Doornekamp33 dat is heel duidelijk en vindt ik helemaal niet verkeerd.

ik vindt het juist iets beter dat ze onafhankelijk van Google hun eigen dingetje moeten gaan doen,

of het nou beter wordt dat is de vraag maar ik ga die Trump toch niet helpen door dan opeens geen Huawei meer te willen, hoe meer mensen het blijven gebruiken hoe sneller het aanbod op de Huawei Galarij zal groeien….

die Trump doet het alleen voor de stemmen, hij wilt niet dat Huawei groot word.

Ik ben ook opzoek naar de p40 series en nieuwsgierig erna, nu nog de p30 waar ik nog blij mee ben,

maar ik ga zeker nog huawei supporten, gewoon om die Trump dikke vinger te geven.

Reageer