Beantwoord

Pre order gedaan via Peoples, maar telefoon nog niet gekregen

• 10 mei 2019
  • 4 reacties
  • 1977 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Beste lezers, net een nieuwe klant van Tmobile geworden en al meteen spijt. Op 29 maart de pre order gedaan van de Huawei P30 Pro Breathing Crystal 256GB. De hele bedrag betaald. Nog steeds niet ontvangen. Ok de breathing crystal is als laatste leverbaar. Huawei heeft leverproblemen.
Allemaal goed en wel, ik hou alles bij op Facebook en hier op de forum. Lees ik op de forum: first come first serve. Een klant kan niet met de Phone uit de winkel lopen als die Phone al gepre orderdt is. Wat een bullshit. Bij de lijst van levertijden staat de P30 pro er niet meer bij! Op de website zelf staat direct leverbaar!

Ben dus niet tevreden met Tmobile en de winkel waar ik hem besteld heb. PEOPLES AMSTERDAM. Die zouden het uitzoeken en nog contact opnemen. Wat dus niet gebeurt is. Niks meer van gehoord en ik moet er zelf erachteraan.
icon

Beste antwoord door Rena_chan 10 mei 2019, 05:47

Maar die winkel is dat toch niet een T-mobile winkel? Ik kom uit bij Optie 1, dat T-mobile de telefoon op voorraad heeft staan betekend niet dat een andere verkoper het ook heeft.

Ga gewoon na de winkel toe en vraagt wanneer ze een levering verwachten.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge
Maar die winkel is dat toch niet een T-mobile winkel? Ik kom uit bij Optie 1, dat T-mobile de telefoon op voorraad heeft staan betekend niet dat een andere verkoper het ook heeft.

Ga gewoon na de winkel toe en vraagt wanneer ze een levering verwachten.
Hoe komt die winkel aan de Huawei als er een abonnement is afgesloten met Tmobile? Tmobile leverd die aan hem. Hoe komt Tmobile aan de Huawei? Huawei leverd aan Tmobile. Aangezien bij Tmobile leverbaar staat concludeer ik dat de distributiefout bij Tmobile ligt.
Wacht bijna anderhalf maand dat is echt niet normaal bij een preorder. Ik heb gisteren zelfs nogmaals contact met PEOPLES gehad en die zou het bij Tmobile uitzoeken.
..
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @chanboy,

@Rena_chan heeft het hier inderdaad bij het juiste eind. Peoples Amsterdam is geen winkel van ons en wij leveren dan ook geen telefoons aan die winkel. Waar zij hun telefoons vandaan halen, geen idee, maar iedere winkel kan in principe leveringen van Huawei krijgen, zoals bijvoorbeeld Coolblue en Mediamarkt ook doen. Het enige wat dergelijke derde partijen vervolgens doen, is het abonnement bij ons afsluiten voor je, maar de telefoon komt vanuit hun eigen voorraad, niet vanuit onze voorraad.

Ik weet ook niet wat de winkel precies bij ons moet na vragen, want de bestelling van de telefoon regelen zij zelf, net als de uitlevering. Je zult in dit geval toch echt bij Peoples moeten zijn voor de oplossing met jouw levering. De verlenging is bij ons wel van start gegaan op 3 mei, dus de verlenging hebben ze wel bij ons aangegeven.

Succes en als wij nog iets voor je kunnen doen, dan horen we het graag!
Bedankt voor jullie reacties. Dan ben ik opgelicht door die bedrijf! 2 maal gebeld met hun met de veronderstelling dat jullie hun leverancier zijn. Maar ze zeiden echt dat ze bij Tmobile na zouden vragen. En bij de opmerking van op de website Tmobile is wel leverbaar, kreeg ik te horen: Ja een vestiging in Den Haag. We zoeken het voor je uit. 24 uur later nog stees geen bericht.

Om eerlijk te zijn kwam ik daar om een tele2 abonnement af te sluiten en ben ik in de verkeerde winkel beland. Kreeg ik te horen dat ik een Tmobile abonnement moest afsluiten als ik het bij de winkel door iemand anders zou laten ophalen!

Reageer