Beantwoord

Pre-order Huawei P30 PRO

• 29 mei 2019
  • 1 reactie
  • 3423 Bekeken

Op 27 maart heb ik een pre-order geplaatst voor de Huawei P30 PRO 256GB Breathing Crystal. Net als velen heb ik ontzettend lang in onwetendheid moeten afwachten. Met lede ogen toegekeken hoe de verwachte vanaf leverdatum voor dit toestel vooruit bleef schuiven. Gelukkig werd de uiterste datum voor de Huawei-actie opgerekt tot 31 mei, zodat iedereen die een pre-order geplaatst had nog gebruik zou kunnen maken van de actie. Toen de verwachte vanaf levertijd voor mijn toestel op 31 mei stond, heb ik de vraag gesteld of de datum voor de actie ook nog opgeschoven zou worden. Mij werd exact 7 dagen geleden door @David aangeraden bij desbetreffende T-shop naar binnen te lopen om navraag te doen naar mijn bestelling. Er leek niets mis met mijn bestelling. De verkoper plaatste op zijn eigen naam een bestelling voor dit toestel in de hoop dat deze dan misschien eerder binnen zou komen. Bovendien zou hij mijn bestelling in de gaten houden en de zondag daarop (3 dagen later) zou hij mij nog bellen. Het telefoontje bleef uit. De dag ervoor, zaterdag 25 mei ontving ik wel een email dat mijn bestelling was geannuleerd... Omdat ik tot op heden niet gebeld ben door de medewerkers van de T-shop ben ik zelf gaan kijken op My T-mobile en daar lees ik toch echt dat mijn bestelling is geannuleerd. Na 2 maanden geduldig afwachten krijg ik zonder enige uitleg slechts een melding via mail hiervan? Kan iemand hier uitleg aan geven?
icon

Beste antwoord door Jaimy 30 mei 2019, 13:49

Hoi Boontje1213,

Wat een verhaal! Ik kan me voorstellen dat je hier ontzettend van baalt.

Kan het zijn dat jouw bestelling geannuleerd is, omdat de medewerker de andere telefoon voor je heeft apart gehouden? Ik zie namelijk dat de annulering op 25 mei vanuit de T-Shop is gedaan.

Omdat alles via hen is gelopen, raad ik je toch aan nog eens bij hen na te vragen of dat inderdaad het geval is!

Laat je ons weten hoe dat verloopt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Boontje1213,

Wat een verhaal! Ik kan me voorstellen dat je hier ontzettend van baalt.

Kan het zijn dat jouw bestelling geannuleerd is, omdat de medewerker de andere telefoon voor je heeft apart gehouden? Ik zie namelijk dat de annulering op 25 mei vanuit de T-Shop is gedaan.

Omdat alles via hen is gelopen, raad ik je toch aan nog eens bij hen na te vragen of dat inderdaad het geval is!

Laat je ons weten hoe dat verloopt?

Reageer