Beantwoord

Printen via mobile WiFi?

• 5 februari 2019
  • 4 reacties
  • 615 Bekeken

Ik heb een huawei mobile WiFi met tablet abonnement van 7 gb pm. Mijn vraag is, kan ik hier een printer op aansluiten en dan draadloos Printen?
icon

Beste antwoord door Folkert 5 februari 2019, 20:21

Zou moeten kunnen, op de printer zit een klein touch scherm meestal en daarmee kun je verbinding maken met de Huawei.

Ik kan vanaf mijn Android smartphone ook printen op mijn HP Photosmart 5520 welke draadloos gekoppeld is aan mijn router.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Zou moeten kunnen, op de printer zit een klein touch scherm meestal en daarmee kun je verbinding maken met de Huawei.

Ik kan vanaf mijn Android smartphone ook printen op mijn HP Photosmart 5520 welke draadloos gekoppeld is aan mijn router.
Hoi Folkert, dank voor je reactie. Misschien snap ik het nog niet helemaal maar het punt is dat ik geen router heb maar een mobile WiFi, een soort hotspot dus. Kan het dan ook?
Reputatie 7
Badge +18
De hotspot is ook een router alleen ééntje met weinig instelmogelijkheden algemeen. Hij verdeelt het 4G internet over meerdere lokale apparaten net zoals een " gewone" router de vaste verbinding verdeelt.
Reputatie 6
Badge +8
Volgens mij moet het gewoon werken. Eenmalig koppelen aan je netwerk en printen maar.

Reageer