Beantwoord

Schermontgrendelingscode doet het niet, hoe maak ik dan backup van foto's?

• 16 februari 2020
  • 3 reacties
  • 199 Bekeken

blijkbaar is er een update of iets geweest met mijn Huawei Mate 20. mijn toestel vraagt om een schermontgrendelingscode, deze code werkt niet. heb meerdere codes geprobeerd, doch niets doet het. heel vreemd. Fabrieksinstelling doen, doch dan ben ik werkelijk alles kwijt. Ik wil mijn foto’s redden, hoe kan ik dat doen?

icon

Beste antwoord door Gilbert 20 februari 2020, 21:47

Android kennende moet je de telefoon eerst ontgrendelen voordat een pc bij de bestanden kan.  Waqqas zijn oplossing zal dus waarschijnlijk niet werken.

Geeft de telefoon bij het weigeren van de code niet de optie om deze te resetten door middel van je Google account? Dit was op mijn oude Android telefoon namelijk wel het geval. Als ik dan mijn code was vergeten kon ik alsnog binnen komen met mijn Google account.

Wel vind ik het heel gek dat je telefoon na het updaten ineens vergrendeld. Was dit voorheen niet het geval?

- Gilbert

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hey @Pien312 

Als je hem verbind met een laptop kan je dan alles overzetten op de pc of vraagt ie dan ook eerst om de code?

Normaal maakt je google account automatische een back-up van alles.

Reputatie 7
Badge +20

@Pien312 Tip: Maak gebruik van Google foto’s. (Gratis)  Je kan de foto’s dan ook via pc/laptop/iPad synchroniseren zodat je nooit iets kwijt raakt. 
Succes!

Reputatie 5
Badge +4

Android kennende moet je de telefoon eerst ontgrendelen voordat een pc bij de bestanden kan.  Waqqas zijn oplossing zal dus waarschijnlijk niet werken.

Geeft de telefoon bij het weigeren van de code niet de optie om deze te resetten door middel van je Google account? Dit was op mijn oude Android telefoon namelijk wel het geval. Als ik dan mijn code was vergeten kon ik alsnog binnen komen met mijn Google account.

Wel vind ik het heel gek dat je telefoon na het updaten ineens vergrendeld. Was dit voorheen niet het geval?

- Gilbert

Reageer