Beantwoord

Sonos one actie

• 20 juni 2019
  • 1 reactie
  • 3276 Bekeken

Super leuk zo'n nep actief.
Bij Huawei P30 pro zou je gratis Sonos one krijgen.
In de afgelopen maand heb ik tientallen malen geprobeerd via de aangeduide site geprobeerd aanspraak te maken.
En nog altijd krijg ik verschillende foutmeldingen en lukt dit niet.
Ben ook al naar de winkel geweest waar ze aangaven op de hoogte te zijn, dit zou in een paar dagen zijn opgelost. Dat was meer dan drie weken geleden.
Dan probeer je maar via website een mail te sturen, er word je gevraagd van alles in te vullen, ben je eeuwigheid mee bezig. En dan geven ze bij laatste stap aan "deze site is niet bereikbaar".

Wat is dit mensen? Zo kan je toch geen zaken doen?
Beloof het dan niet als je het niet waar kan maken, dan had ik wellicht wat anders gekozen.

Voel me gewoon opgelicht en wat erger is jullie zijn ook vrijwel niet bereikbaar om dit te bespreken.

Michiel van Duijn
icon

Beste antwoord door Jaimy 20 juni 2019, 11:37

Hoi Michiel,

Wat jammer om te horen zeg, maar ik weet zeker dat dit goed gaat komen.

Ik zou je hier graag zelf bij willen helpen, maar de Sonos actie is een actie vanuit Huawei - zie ook dit topic waarin Cristien dat uitlegt. T-mobile staat dus verder los van de promotie. Ik raad je dan ook aan om contact op te nemen met Huawei klantenservice. Zij gaan dit vast en zeker voor jou goedmaken!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Michiel,

Wat jammer om te horen zeg, maar ik weet zeker dat dit goed gaat komen.

Ik zou je hier graag zelf bij willen helpen, maar de Sonos actie is een actie vanuit Huawei - zie ook dit topic waarin Cristien dat uitlegt. T-mobile staat dus verder los van de promotie. Ik raad je dan ook aan om contact op te nemen met Huawei klantenservice. Zij gaan dit vast en zeker voor jou goedmaken!

Reageer