Beantwoord

Telefoon kwijt

• 21 april 2019
  • 3 reacties
  • 1240 Bekeken

Help, ben mijn telefoon verloren. Ik heb mijn locatiegegevens niet aan staan. Hoe kan ik hem alsnog traceren?
icon

Beste antwoord door Folkert 21 april 2019, 22:54

Hoi @Fashja ,

Als die niet aan staan kun je 'm niet traceren maar ik adviseer als eerste meteen je simkaart te blokkeren om niet in de (financiele) problemen te komen. Android telefoons kun je op afstand wissen door in te loggen op je Google account. Simkaart blokkeren kan via Mijn T-Mobile.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi @Fashja ,

Als die niet aan staan kun je 'm niet traceren maar ik adviseer als eerste meteen je simkaart te blokkeren om niet in de (financiele) problemen te komen. Android telefoons kun je op afstand wissen door in te loggen op je Google account. Simkaart blokkeren kan via Mijn T-Mobile.

Groet, Folkert

Als die niet aan staat kunnen de providers nog steeds volgen. Mijn vraag is als ik de providers bel kunnen ze mij mijn telefoons locatie geven? Dat moet wel lukken. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Akaba95,

Dit is voor ons niet mogelijk nee, dit is voornamelijk iets wat je zelf in moet stellen. In dit topic vind je alles wat je kunt doen wanneer jouw toestel gestolen/kwijt is. Hopelijk kun je op die manier in ieder geval nog wat achterhalen! 

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, let us know!

Reageer