Beantwoord

Toestel aanbod

• 21 februari 2019
  • 7 reacties
  • 620 Bekeken

Ik heb een toestel op het oog, maar die staat niet in jullie aanbod. Hoe kan ik mijn toestel die ik wil bestellen? Of krijgen jullie die toestellen niet?
icon

Beste antwoord door Folkert 21 februari 2019, 21:27

T-Mobile zelf heeft geen dual sim telefoons in de shop. Je zult zoals Cristien voorstelt naar mobiel.nl of belsimpel.nl moeten gaan.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@Janet2033 Altijd leuk als je een nieuw toestel kan kopen.
Welke uitvoering van #Huawei zoek je?
ik wil graag p20 pro of P 20, beide hebben ze, maar beide alleen in zwart en singel sim. Ik vindt blauw erg mooi, maar als zwart is vindt ik niet zo erg. En omdat ik een werktelefoon heb. Wil ik wel heel graag dual sim.
Reputatie 7
Badge +20
De moderators kunnen je antw. Geven of ze nog komen
ga je verlengen?

Je kan ook bij bvb. Mobiel.nl verlengen en/of een abonnement afsluiten bij TM
Vaak zijn de telefoons daar ook goedkoper.
Of langs een TM shop gaan, misschien hebben ze hem daar wel op voorraad

Oké, ik kan idd wel even bellen. Maar mochten ze hem niet hebben dan is mobiel.nl ook een optie. Ik heb alleen nog geen ervaring met internet. bedankt voor het antwoorden
Reputatie 7
Badge +18
T-Mobile zelf heeft geen dual sim telefoons in de shop. Je zult zoals Cristien voorstelt naar mobiel.nl of belsimpel.nl moeten gaan.
Reputatie 7
Badge +20
@Janet2033 Je kan altijd hulp vragen, er zijn hier veel mensen die je kunnen helpen als je iets niet snapt.
TM heeft dus geen Dual Sim (lees antw. Van @Folkert ) dus dan zijn de andere twee sites een mooie optie.
Ik heb prima ervaring met Mobiel.nl (winkel in Utrecht) en de klantenservice op hun site kunnen je ook altijd helpen een keus te maken voor het beste netwerk van NL (en dat is Tmobile 🤣👍🏻
Dan ga ik belsimpel proberen, die zit in groningen. Utrecht is wel erg ver weg voor mij. Ik heb altijd via de shop een telefoon gekocht. Mocht er wat mee zijn kan ik altijd weer terug. Belsimpel is niet zo praktisch voor mij en moet daarvoor lang rijden. Gelukkig heb ik tot nu toe nooit iets met een telefoon gehad, toch voelt het voor mij vertrouwder om een winkel die makkelijker te bereiken is zoals tm. Mocht ik wat met de telefoon zijn moet ik dan ook weer terug naar die winkel of zijn er ook andere oplossingen?

Reageer