Beantwoord

Unlock code

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Waar vind ik de oproep unlock code voor P20 pro?
icon

Beste antwoord door Jaimy 14 september 2018, 09:24

Hoi Gabea,

Leuk om je te zien op de Community! Ik ga je hier meteen bij helpen.

Bedoel je soms dat je de simlock wilt verwijderen? Zo ja, dan kun je op deze pagina jouw imei-nummer invullen en krijg je de unlock-code vanzelf!

Mocht je toch een andere unlock bedoelen, dan hoor ik dat ook graag want dan kan ik je daar natuurlijk verder mee helpen!

Laat je weten of het is gelukt? ☺
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Gabea,

Leuk om je te zien op de Community! Ik ga je hier meteen bij helpen.

Bedoel je soms dat je de simlock wilt verwijderen? Zo ja, dan kun je op deze pagina jouw imei-nummer invullen en krijg je de unlock-code vanzelf!

Mocht je toch een andere unlock bedoelen, dan hoor ik dat ook graag want dan kan ik je daar natuurlijk verder mee helpen!

Laat je weten of het is gelukt? ☺
Hoi Jaimy,

Mijn gesprekken zijn roaming geblokkeerd. Hoe vind ik de unlock code?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Gabea,

Ik heb meteen gecheckt op blokkades, maar die zijn er vanuit ons niet! Daarom zou ik je nog wat vragen willen stellen, zodat ik je zo goed mogelijk kan adviseren.

Kun je me wat meer informatie geven over wat je wel en niet kan op jouw mobiel? Ben je zelf in het buitenland nu? Heb je de Nederlandse simkaart erin zitten? Welke melding krijg je als je probeert te bellen?

Ik hoop er op deze manier goed achter te komen wat er precies aan de hand is, zodat ik jou de juiste informatie kan verschaffen! Ik help je namelijk graag verder hiermee!
Hoi Jaimy,
Ik ben nu in Belgie. In telefoon is mij nederlandse simkart. Ik krijg.... Zie foto.

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Gabea,

Lukt het je om het schuifje uit te zetten zodat deze oproepen niet meer geblokkeerd worden? Ik ben benieuwd of dat gaat!

Reageer