Beantwoord

Verlenging met Huawei P30 Pro en bijbehorende cadeautjes

• 27 maart 2019
  • 3 reacties
  • 970 Bekeken

3 april kan ik mijn abonnement verlengen.Nu wil ik graag de nieuwe Huawei P30 pro bestellen,die nog moet komen.Kan ik n a 3april die telefoon als pre order bestellen?Op 3 augustus verloopt het krediet van mijn huidige toestel.Het levert mij twee cadeautjes op die de moeite waard zijn, toch?Trouwens, enig idee wanneer de uitrol is van deze P30 pro?
icon

Beste antwoord door CrisTien 27 maart 2019, 12:47

@Maarten62 Volgens mij gaat het bij een pre order zo dat wie het eerst besteld het eerst de telefoon krijgt. Dus of jij er op 5 april bij zit kan ik niet zeggen. Heeft met voorraad enz. te maken.
Is jouw order op voorraad krijg je een afhaal bericht.
De telefoon krijg je dus al voor dat je verlening ingaat.

Actie: Koop in de periode van 26 maart t/m 7 april een Huawei P30 Pro en ontvang een Sonos One speaker gratis t.w.v. €229 en een wireless quick charger t.w.v. €60.
  • Registeer je aankoop via deze site.
  • Registeer je aankoop uiterlijk voor 7 mei 2019
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@Maarten62 De Huawei is Leverbaar vanaf 5 april. (Info op de site van TM)
Op je andere vragen kan ik geen antwoord geven maar daar kan een moderator je vast wel mee helpen.
Het is wel mogelijk om je huidige toestel via IDeal in een keer af te betalen.
Dank voor je antwoord.Mijn huidige Huawei P10 heb ik destijds op 3 april 2017 in de T-mobile shop mee kunnen nemen.Ik neem dus aan, dat ik op 5 april 2019 het nieuwe toestel, de P30 in de T-mobile shop mee kan nemen, en het verlengde abonnement op 3 augustus ingaat.Als ik op 4 april het nieuwe toestel pre order bestel moet dat kunnen?Ik heb dan recht op de cadeautjes die er bij beloofd worden,of zie ik dat verkeerd?
Reputatie 7
Badge +20
@Maarten62 Volgens mij gaat het bij een pre order zo dat wie het eerst besteld het eerst de telefoon krijgt. Dus of jij er op 5 april bij zit kan ik niet zeggen. Heeft met voorraad enz. te maken.
Is jouw order op voorraad krijg je een afhaal bericht.
De telefoon krijg je dus al voor dat je verlening ingaat.

Actie: Koop in de periode van 26 maart t/m 7 april een Huawei P30 Pro en ontvang een Sonos One speaker gratis t.w.v. €229 en een wireless quick charger t.w.v. €60.
  • Registeer je aankoop via deze site.
  • Registeer je aankoop uiterlijk voor 7 mei 2019

Reageer