Beantwoord

Voorwaardelijk doorsturen van oproepen ingeschakeld

• 7 december 2018
  • 1 reactie
  • 1537 Bekeken

Ik ben sinds kort overgestapt van iPhone naar Huawei P20 Pro. Ik heb nu bij 2 nummers geconstateerd als ik die wil bellen, ik de pop-up melding 'Voorwaardelijk doorsturen van oproepen ingeschakeld' krijg. Één van die nummers was de klantenservice van Zalando. Hierbij werd ook meteen de verbinding verbroken. Het andere nummer is van een vriendin van mij met wie ik regelmatig contact heb.. Hierbij krijg ik te horen dat het nummer niet in gebruik is... Huhhh? Ik heb haar eergisteren nog gebeld.. Met dezelfde telefoon...maar vandaag lukt het dus niet meer... ##002# heb ik ook geprobeerd, maar tevergeefs. Bij de Instellingen van de telefoon staat bij 'Oproep doorschakelen' bij 'Altijd' Uitgeschakeld..

Geen trek in een fsbrieksreset. Ik vraag me ook af of het 'm daarin zit. Mijn simkaart doet het op m'n iPhone prima..

Ik lees op internet heel veel over dit probleem, maar zie dan niet wat voor 'n persoon de oplossing is geweest... Graag hulp! Want ik wil m'n vriendinnetje kunnen bellen... 😜
icon

Beste antwoord door David 11 december 2018, 09:03

Hi BDB,

Het is niet de bedoeling dat je losse topics opent om te attenderen op een reactie die je in een ander topic gegeven hebt. Dit wordt gezien als spammen en is in strijd met de huisregels. Houd er daarnaast ook rekening mee dat dit een openbare Community is. Het is dan ook onverstandig om privégegevens zoals telefoonnummers te delen. De tweede reactie heb ik dan ook verwijderd.

Dit topic gaat op slot en er zal op het andere topic gereageerd worden.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi BDB,

Het is niet de bedoeling dat je losse topics opent om te attenderen op een reactie die je in een ander topic gegeven hebt. Dit wordt gezien als spammen en is in strijd met de huisregels. Houd er daarnaast ook rekening mee dat dit een openbare Community is. Het is dan ook onverstandig om privégegevens zoals telefoonnummers te delen. De tweede reactie heb ik dan ook verwijderd.

Dit topic gaat op slot en er zal op het andere topic gereageerd worden.