Beantwoord

Waar blijft update 9.0.0.153 voor Huawei Mate 20 Pro ?

• 27 december 2018
  • 5 reacties
  • 1461 Bekeken

Update 9.0.0.153 is begin december uitgerold, echter krijg ik deze niet binnen. Omdat ik een TM branded toestel heb organiseert T-Mobile de uitrol naar de toestellen.
Wanneer kunnen we de update verwachten?
icon

Beste antwoord door ramon.koch 3 januari 2019, 19:56

Inmiddels is de update verschenen, op mijn toestel tenminste wel. Uitrol gaat in fasen waardoor niet elk toestel tegelijk de update krijgt. Mocht er dan iets mis gaan, zijn tenminste niet alle toestellen aangetast.
Bekijk origineel

5 reacties

Hier een Mate 10 pro dual sim (C432) van T-mobile en ook nog steeds geen update naar 9.0.
En deze update is bezig met uitrollen voor de mate 10 pro.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi allebei!

Ik zie dat hier een boel vragen over zijn, ook bijvoorbeeld in dit topic. Daarom heb ik mijn collega die hier alles vanaf weet, direct gevraagd of hij hierin meer duidelijkheid kan geven. Zodra wij er iets over weten, horen jullie het dus meteen!
Hallo,

Die topic gaat over de mate 10 dacht ik.
Ik ben ook trotse eigenaar van de mate 20 pro
Ik had de update 9.0.0.153 op mijn telefoon geïnstalleerd, super snel internet! Op mijn oude tele2 abbonementje totdat ik de nieuwe simkaart van tmobile kreeg. Ik kreeg namelijk een downgrade en zit weer op 9.0.0.0 zoiets.
Alleen is mijn internet nu super traag, en soms werkt deze helemaal niet.
Ik hoop dan ook dat het met de volgende update weer gefixed is. Duur genoeg voor iets wat niet goed werkt.

Hebben jullie enig idee wanneer deze update uitrold voor ons?

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Mijn collega heeft het nagevraagd. Zodra we meer weten, zullen we het delen in dit topic. Fijne jaar wisseling! 😉
Inmiddels is de update verschenen, op mijn toestel tenminste wel. Uitrol gaat in fasen waardoor niet elk toestel tegelijk de update krijgt. Mocht er dan iets mis gaan, zijn tenminste niet alle toestellen aangetast.

Reageer