Beantwoord

Wanneer komt de emui 9. 0 update voor de huawei P20 Pro

• is een Top Poster
  • 9 reacties
De uitrol van de huawei P20 Pro is al gereleased In Nederland en een aantal collega's van mij heeft de update al ontvangen die een abonnement heeft bij een andere provider. Helaas heb ik de update nog steeds niet ontvangen en vind ik het redelijk lang duren voordat Tmobile iets laten weten wanneer de release datum van de update is. Kunnen jullie iets laten weten wanneer de 9.0 emui update verwacht word?
icon

Beste antwoord door Jaimy 10 januari 2019, 11:13

Hoi hoi,

De update zou 14 januari wereldwijd beschikbaar moeten zijn, maar de uitrol is helemaal afhankelijk van Huawei zelf, daar heeft T-Mobile geen invloed op. Dat gaat dus echt stapsgewijs dus ik hoop dat jullie hem ook snel krijgen!

Bekijk origineel

3 reacties

Is er nog enige update wanneer we de update kunnen verwachten voor de P20 Pro, Tmobile?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi,

De update zou 14 januari wereldwijd beschikbaar moeten zijn, maar de uitrol is helemaal afhankelijk van Huawei zelf, daar heeft T-Mobile geen invloed op. Dat gaat dus echt stapsgewijs dus ik hoop dat jullie hem ook snel krijgen!
Hallo

Helaas is het al 22 januari en nog steeds geen enkel idee hoe lang het gaat duren voordat de update uit wordt gebracht. Ik vind het wel erg lang duren terwijl het in december in Nederland uitgerold is..

Reageer