Beantwoord

Wegvallende LTE verbinding met de CPE B2368-66

  • 25 december 2020
  • 1 reactie
  • 281 Bekeken

Sinds ik de nieuwe apparatuur heb mogen ontvangen merk ik nauwelijks verbetering in mijn snelheid.

Ook heb ik geen admin inloggevens voor deze modem.
Het user account kan ik benaderen maar is beperkt in functies.
Elke keer als ik op dit modem wil inloggen krijg ik een certificaatfout.


De buitenantenne tevens is netjes op het dak gemonteerd en heeft vrij zicht met de zendmast.

Echter blijft de verbinding meerdere malen per dag herstaren , ik zie dan de verschillende monitor / tvs thuis foutmeldingen geven in de chromecast.

Ook in het logboek van het modem zie ik dat het signaal regelmatig wegvalt en herstart.

Ik heb dit paar weken geleden al telefonisch en via email doorgegeven.
Echter heb ik hier geen reactie meer op ontvangen.

Hopelijk kan de t-mobile community mij hierbij helpen ?

mvg Roger 

icon

Beste antwoord door rogernet 25 december 2020, 17:59

 

Ook heb ik geen admin inloggevens voor deze modem.
Het user account kan ik benaderen maar is beperkt in functies.

opgelost dankzij @Jempi 

 

echter verbinding is nogsteeds niet stabiel 

Bekijk origineel

1 reactie

 

Ook heb ik geen admin inloggevens voor deze modem.
Het user account kan ik benaderen maar is beperkt in functies.

opgelost dankzij @Jempi 

 

echter verbinding is nogsteeds niet stabiel 

Reageer