Beantwoord

Wifi uitzetten op modem Huawei HG659

• 22 november 2018
  • 5 reacties
  • 2330 Bekeken

Ik wil graag de WIFI van de modem in de avond uitzetten gezien ik met mijn hoofd naast de modem lig. Op de modem van Tele2 kon dit met een druk op de knop. Echter op bovenstaande van T-mobile doet de WIFI knop alleen de WIFI herstarten.

Wil graag dat de WIFI uitgeschakeld kan worden terwijl de modem inschakeld staat, zodat andere apparatuur nog bekabeld kan werken.

Is er een mogelijkheid?
icon

Beste antwoord door Brian 4 december 2018, 16:50

Hi Labayanka, met de Wifi/WLAN knop zou je Wifi uit moeten blijven staan totdat je de knop weer opnieuw indrukt. Is het inmiddels gelukt? 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi @Labayanka,

Met een druk op de knop op het modem kun je de Wifi uitzetten. Verder zie ik dat je aangehaakt bent in een ander topic met dezelfde vraag. Deze heb ik onlangs beantwoord. Ik hoop dat je uit de voeten komt met de uitleg daar!
Goedemiddag,
Bedankt voor uw reactie.

Ik had inderdaad op eerdere bericht al gereageerd, echter had ik de vraag niet helemaal goed gelezen en kon ik mijn reactie verwijderen.

Ik wilde graag alleen de wifi uitzetten en niet de modem, zodat de link met de TV (staat in andere kamer) niet verbroken wordt indien het internet uit wordt gezet.

op de modem van Tele2 kon de wifi uitgezet worden en dan werkte bekabeld nog wel.
Reputatie 7
Badge +8
Hi Labayanka, met de Wifi/WLAN knop zou je Wifi uit moeten blijven staan totdat je de knop weer opnieuw indrukt. Is het inmiddels gelukt? 🙂
Hi Brian,
Bedankt voor je reactie.
Wanneer ik de WIFI knop indruk schakelt hij maar even uit. Ik vermoed dat hij hem alleen maar opnieuw opstart. Ingedrukt houden werk ook helaas niet!
Reputatie 7
Badge +8
Hi Labayanka, hmm dat is gek. In dat geval zou je het nog "handmatig" kunnen doen door in te loggen op de modem en de Wifi uit te schakelen bij de instellingen. Je kan inloggen door http://192.168.1.1 in je browser in te typen. Het wachtwoord is user/user of de gegevens op de sticker op de modem.

Reageer