[Topic Tuesday] Happy Kingsday!

  • 27 April 2021
  • 0 reacties
  • 64 Bekeken
[Topic Tuesday] Happy Kingsday!
Reputatie 7
Badge +9

Vroeger tijdens Koninginnedag ging ik weleens naar de vrijmarkt (leuker woord voor rommelmarkt). Ik kocht er nooit wat, maar vond het altijd leuk om te zien hoe gezinnen samen komen om hun spullen te verkopen. Ik zelf ging vooral daarheen voor het lekkere eten en gezelligheid. In de stad werd er overal muziek gedraaid en genoot iedereen volop van hun vrije dag.

 

Dit jaar is het natuurlijk allemaal anders, maar we kunnen er nog altijd een leuke dag van maken. En i mean, wie houdt er nou niet van een vrije dag?

Hieronder zal ik een aantal tips geven om je dag zo leuk mogelijk te maken. Vandaag ben jij King of Queen en ga jij een royal dag tegemoet!

Tip 1: Kleed je mooi en zet een kroon op (ja mag van papier voeg wel wat glitters toe!)

Tip 2: Zwaai naar buiten vanuit je raam, balkon of tuin en wens iedereen een mooie dag toe!

Tip 3: Trakteer jezelf op wat lekkers en probeer er optimaal van te genieten. Mmm geluiden zijn toegestaan.

Tip 4: Zet je favoriete track op (bv: van Queen B) en release je inner Royal!

Heb jij nog leuke tips? Deel ze en vergeet vooral niet om te genieten van deze dag!

Happy Kingsday! :crown:

PS: Ik ga straks genieten van lekkere oranje tompoucen. :yum:

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer