Without further ado, we present to you: FUN!

  • 1 February 2021
  • 3 reacties
  • 221 Bekeken
Without further ado, we present to you: FUN!
Reputatie 6

Hoi allemaal,

Regelmatig houden we sessies met onze ‘Superusers’. Naast dat het belangrijk is om contact te hebben en te peilen hoe de zaken ervoor staan, is het natuurlijk ook gewoon gezellig. Gewoon samenkomen en lekker even kletsen, nadenken over issues en mogelijkheden, nieuwtjes, noem maar op. Het voordeel van een community? Dat je (nog) kan samenkomen, en makkelijk kan samenwerken. Zeker in deze tijd!  

“We won’t stop until everyone is connected.” Dat heeft ook zeker betrekking op onze community. We leveren namelijk niet alleen telecomdiensten en informatie. Naast dat de community een bron van kennis is, is er uiteraard ook ruimte voor andere dingen. De community is namelijk constant in beweging en ontwikkelt voortdurend. Zo zijn we momenteel bezig met het uitbreiden van het platform met iets dat iedereen, jong en oud, vast en zeker leuk vindt, een beetje FUN! Want ook dat hoort erbij!

Zoals sommigen van jullie al gemerkt hebben zijn er al wat topics die meer met fun te maken hebben dan met onze diensten. Denk bijvoorbeeld aan het Magenta Must See-topic, of het topic over de Top 2000. Om meer aandacht te vestigen op het feit dat de community meer is dan een service platform, gaan we de fun-sectie prominenter weergeven op de community. Om te beginnen met een gaming subforum. 

Gamen verbindt mensen wereldwijd, van dat stukje hoeven we niemand te overtuigen. Daarom lijkt het ons ook enorm leuk om daar meer mee te doen. Laat ik het nogmaals zeggen, helemaal in deze tijd is verbinden erg belangrijk. Daar zijn wij van overtuigd! 

Nu is de vraag: Wat willen jullie hier nog meer zien? Laat het ons weten in de comments!


3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hartstikke leuk initiatief!  Zo met al dat thuiswerken is even wat leuke afleiding een leuk idee.

Waar meldt ik mij aan als “Superuser”?

Reputatie 7
Badge +14

@Maurice  Gaaf, ik ben helemaal voor.

Concerten- muziek- foto’s 
Dit omdat het ook met data, providers en telefoons heeft te maken. 

Reputatie 7
Badge +4

Hartstikke leuk initiatief!  Zo met al dat thuiswerken is even wat leuke afleiding een leuk idee.

Waar meldt ik mij aan als “Superuser”?

Daarvoor kun je gevraagd worden. Dit zijn doorgaans mede-klanten die actiever zijn op deze community en/of socials, waarbij zij ook een bepaalde kennis en achtergrond hebben. In feite komt iedereen in aanmerking die een goed steentje bijdraagt aan het helpen van medeklanten. Dus blijf actief, blijf anderen helpen en doe gezellig mee. Wie weet... 🙂🙂 :)

Gaming toernooien lijkt me leuk. Maar ook filmratings of groupwatch achtige functie. Dit laatste is nu bij o.a. Disney+ actief, waarbij je met een groep 1 film kijkt en actief deelt tijdens het kijken. Misschien icm TM Thuis videotheek met een gave nieuwe release? Misschien zelfs een special guest?

Muziek of filmgames...

Reageer