Beantwoord

4-G voor thuis (wifi) werkt niet meer na aansluiting van UTP kabels

  • 14 maart 2019
  • 1 reactie
  • 2025 Bekeken

Wij maken al enige tijd gebruik van 4G voor thuis, maar nadat ik nu ook 2 UTP kabels heb verbonden, werkt de WIFI niet meer.
Hij geeft wel aan dat er verbinding is (laptop en telefoon), maar vervolgens werken apps niet meer en kan ik geen pagina's openen in de web browers.
Al meerdere keren Huawei modem gereset/opnieuw opgestart, maar niks lijkt te werken.
Via de telefonische technische dienst werd ik naar dit forum verwezen. Hopelijk kan ik hier geholpen worden om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.

Groet,
Milou Prins
icon

Beste antwoord door Pilovali 16 maart 2019, 16:37

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Waar heb je de twee UTP kabels aangesloten?
Kun je eens als test de kabels ontkoppelen, 4G router herstarten en vervolgens testen als het werkt?

Groet,
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Waar heb je de twee UTP kabels aangesloten?
Kun je eens als test de kabels ontkoppelen, 4G router herstarten en vervolgens testen als het werkt?

Groet,

Reageer