Vraag

4G huawei T-Mobile tablet unlimited wachtwoord nieuw aanvragen

Dag,

Wij zijn helemaal gelukkig met ons 4G unlimited 097 nummer om mee mobiel te internetten.
Nu accepteert de Huawei travel router mijn wifi key niet meer en kun je drukken op "wachtwoord vergeten"maar vervolgens kun je niets en krijg ik ook geen nieuw wachtwoord.

Misschien zit het antwoord in de mails die ik op de T Mobile site heb staan, maar die kan ik niet openen zonder dat wachtwoord....

Ik wil de updates binnen halen..maar dan zegt hij "ga terug naar fabrieksinstellingen", ook dat lukt echter alleen als je eerst je wachtwoord intypt...

Alle wachtwoorden geprobeerd die ik weet...geen een wordt geaccepteerd..

help hoe kom ik aan een nieuw wachtwoord?

hartelijke groet.

6 reacties

overigens kan ik geen sms jes lezen daar ik het in de router heb zitten, niet in de telefoon. dus graag naar mijn prive mobiele nummer sturen..niet naar het 097 nummer
Is er iemand die mij het antwoord wil vertellen?
Reputatie 5
Badge +7
Vrijwel alle 4Gmodemrouters hebben wel een methode om terug te gana naar fabrieksinstellingen, b.v. lander dan 10 seconden op het resetknopje met een paperclip drukken. Maar kijk vooral eerst in de handleiding van jouw apparaat hoe dat moet. Na die fabrieksreset zijn de instellingen en ook je SMSjes op dat 097 nummer weg, maar kun je weer inloggen met standaard wachtwoord (of in eerste instantie zonder wachtwoord) en kun je dan daarnaa de wifi key weer aanpassen.
ik dank je, maar ik heb een huawei mobiele router met alleen maar een knop menu....daarom kom ik er niet uit.
Reputatie 5
Badge +7
handleiding is het toverwoord.
Olaf6401 schreef:

ik dank je, maar ik heb een huawei mobiele router met alleen maar een knop menu....daarom kom ik er niet uit.

Zo ver ik weet hebben de Huawei travel routers toch echt een reset knop. Zou ik mogen vragen welk model je hebt?

Groet,
Sander

Reageer