Vraag

4G thuis opnieuw lassen sturen?

• 31 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 325 Bekeken

Heute kwam ein medewerker van AMP Logistics het pakketje afleveren. Dabei hat er inzijn computer ein tikfout in mijn rijbewijs nummer ontdekt en corrigeert. Maar dan ging het Credit check fout. He hebt nog iemand gebeld om handmatig te doen, maar lukte niet. He zegt dat ein storing bei T-Mobile is en mag het pakketje niet uitreiken en ik moet Service bellen voor een nieuwe poging. Service stapte mijn verhaal niet en ik ging dus naar T-Mobile winkel um te laten helpen. In order staat mijn rijbewijs wel juist, ook Credit check is in orde. Maar verder kan hij ook niet helpen, zelf bellen Service ist niet succesvol behalve dat de Service medewerker zegt dat ik mijn 99,95€ zou terug krijgen en ik moet opnieuw aanvragen voor een nieuwe contract. Maar ik kan geen nieuwe contract aanvragen omdat het systeem dat dat ik al gedaan heb. Kunne jullie me helpen het oorspronkelijke pakket opnieuw te laten bezorgen met juiste rijbewijs nummer
Ordernummer: 30042401
Toestel: Huawei E5186s

AMP ordernummer: 0088010068 en de verificatiecode: 8c399671

Mvg

6 reacties

Reputatie 5
Badge +11
@ccnl
Kun je mij in een DM het juiste nummer van je rijbewijs sturen? Dan zorg ik dat je order opnieuw geplaatst wordt!
Vandaag is het pakketje gekomen. Het ontvangen was zonder probleem. Alleen ik kan nog geen account aanmaken, nummer nog niet bekend in systeem.... Ik zal vanavond nog een keer proberen. Dank je wel voor het opnieuw laten versturen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey ccnl.

Is het ondertussen nog gelukt om een account aan te maken? :8
Als je je verbruik wil monitoren van je 4G voor Thuis verbinding moet je zelf een account aanmaken met het 097-nummer (staat op het plasticje waar je SIM-kaart in zit). Het account uit de bevestigingsmail dat door T-mobile voor ons is aangemaakt werkt niet.
Reputatie 2
Als je je verbruik wil monitoren van je 4G voor Thuis verbinding moet je zelf een account aanmaken met het 097-nummer (staat op het plasticje waar je SIM-kaart in zit). Het account uit de bevestigingsmail dat door T-mobile voor ons is aangemaakt werkt niet.

Daarnaast duurt het ook nog tot 24 uur na eerste gebruik van je 097-nummer voordat je hierop een account kan aanmaken. De systemen op de achtergrond hebben even wat tijd nodig om te synchroniseren.
Reputatie 5
Badge +11
@jsheikens
Graag geef ik hier nog een korte toelichting op.

Je krijgt bij de bevestigingsmail inderdaad de vraag of je een account aan wilt maken voor het volgen van je bestelling. Dit noemen we een My T-Mobile Start account.
Normaal gesproken wordt de My T-Mobile Start account, na activering van je abonnement, automatisch omgezet in een volwaardige My T-Mobile account waarmee je je verbruik kunt volgen. Door een probleem is dit echter niet het geval, waardoor we klanten nu moeten vragen om een nieuw, extra account aan te maken met de instructies in dit topic.

Zodra dit opgelost is zullen My T-Mobile Start accounts automatisch worden omgezet in volwaardige My T-Mobile accounts voor toekomstige bestellingen.

Excuses voor het ongemak!

Reageer