-
-
heeft eerste post geplaatst
-
2 reacties
Heute kwam ein medewerker van AMP Logistics het pakketje afleveren. Dabei hat er inzijn computer ein tikfout in mijn rijbewijs nummer ontdekt en corrigeert. Maar dan ging het Credit check fout. He hebt nog iemand gebeld om handmatig te doen, maar lukte niet. He zegt dat ein storing bei T-Mobile is en mag het pakketje niet uitreiken en ik moet Service bellen voor een nieuwe poging. Service stapte mijn verhaal niet en ik ging dus naar T-Mobile winkel um te laten helpen. In order staat mijn rijbewijs wel juist, ook Credit check is in orde. Maar verder kan hij ook niet helpen, zelf bellen Service ist niet succesvol behalve dat de Service medewerker zegt dat ik mijn 99,95€ zou terug krijgen en ik moet opnieuw aanvragen voor een nieuwe contract. Maar ik kan geen nieuwe contract aanvragen omdat het systeem dat dat ik al gedaan heb. Kunne jullie me helpen het oorspronkelijke pakket opnieuw te laten bezorgen met juiste rijbewijs nummer
Ordernummer: 30042401
Toestel: Huawei E5186s
AMP ordernummer: 0088010068 en de verificatiecode: 8c399671
Mvg