- Vanwege dat er geen vaste IP adressen worden gegeven, verandert het IP dus regelmatig. Mijn Router ( tp-link AC13500 Archer MR400) kan daar niet goed tegen, dan moet hij opnieuw worden opgestart, dat is vrij vervelend. Vraag is: kan ik dit anders oplossen? Wanneer wordt een IP nummer 'ververst' door T-Mobile? Is dat tijdstip steeds het zelfde of is dat te sturen door mijzelf?
- Wanneer de bundel op is, moet je zelf weer een nieuwe databundel aanvullen. Dat werkt wel, maar waarom kan dat niet automatisch? Het is tenslotte unlimited en ik kan ook meerdere keren aanvullen? Of kan de app niet een waarschuwing geven bij 'bijna op' van de data, of kan ik niet iets eerder aanvullen zodat e.e.a. niet helemaal tot stilstand komt. Vrij vervelend als je een Netflix kijkt bijvoorbeeld....
Beste antwoord door tmoesel
1st punt
Elke 24 uur wordt de verbinding gereset. Meest makkelijke is om met een 230V tijdschakelaar dit proces 'voor te zijn' of soort van 'preventief afhandelen'. dus 5 minuten o.i.d. de betreffende apparaten uitschakelen ergens in het holst van de nacht.
Zo te lezen heb je 2 routers, dan kan je het wel verder optimaliseren, maar moet dan wel duidelijk zijn welke functionaliteit per router gebruikt wordt en hoe ze zijn verbonden.
zie ook https://community.t-mobile.nl/search?q=Zwangstrennung
2nd punt
zie hier voor allerhande commentaar.
https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-algemeen-477/unlimited-4g-voor-thuis-klinkt-mooi-maar-is-het-niet-298678
'Unlimited' is de manier waarop TMO NL Fair Use Policy implementeert kort gezegd.