Beantwoord

4G voor thuis netwerk niet meer te vinden door tv

Afgelopen donderdag was ik aan t Netflixen via de tv en halverwege waren, uiteraard de MB’s op. Deze heb ik de afgelopen maanden gewoon kunnen aanvullen via de TMobile app. Probeerde st nu ook weer, maar kreeg de melding dat de inloggegevens van de app verlopen waren en dat er opnieuw ingelogd moest worden. Omdat er geen andere optie was als om op okay te drukken heb ik dit gedaan. Hierna kwam ik in de MyTMobile omgeving van mijn telefoon terecht, met geen mogelijkheid meer op de 4G voor thuis. Vrijdag gebeld om er achter te komen dat ik geen account had voor de 4G voor thuis? Hoe heb ikdat dan al die maanden eerder kunnen doen? Anyway, nieuw account aangemaakt hiervoor, kon weer MB’s aanvullen. Maar, moet nu wel elke keer het netwerk opzoeken op de IPad en IPhone, op deze apparaten niets aan de instellingen verandert.
Zondag weer eens de tv aangezet, een smarttv van LG, om daar via de NPO app iets terug te kijken. Nu krijg ik de melding dat er geen verbinding is met het netwerk? Vaag, maar goed, dan maar opnieuw instellen. Helaas, het hele netwerk is ineens niet meer te vinden??? Hoe dan? Via alle André apparaten wel, met moeite, maar ineens via de tv niet meer! En nee, het lijkt me sterk dat aan de tv ligt, het is wel heel opvallend dat dit het geval is na de vreemde app-actie van donderdagavond. Hoor graag een reactie en oplossing, bedankt!
O ja, leuk, die link die ik kreeg van de telefonische klantenservice naar de toestelhulp.. Misschien handig om dit door te sturen van het apparaat wat hier daadwerkelijk staat 😉.
icon

Beste antwoord door David 27 februari 2019, 11:18

Hoi Simone,

Dat is inderdaad opmerkelijk en niet erg handig, maar we vinden er vast een oplossing voor!

Heb je al eens geprobeerd om de televisie te verbinden met een andere verbinding, bijvoorbeeld met de hotspot van je telefoon? Op die manier kun je precies uitzoeken of het aan de televisie of de verbinding ligt. Heb je de router al eens gereset nadat je niet meer kon aanmelden op het netwerk? Kun je ook aangeven om welke router en televisie het gaat? We kunnen dan hopelijk wat gerichter met je meedenken!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Simone,

Dat is inderdaad opmerkelijk en niet erg handig, maar we vinden er vast een oplossing voor!

Heb je al eens geprobeerd om de televisie te verbinden met een andere verbinding, bijvoorbeeld met de hotspot van je telefoon? Op die manier kun je precies uitzoeken of het aan de televisie of de verbinding ligt. Heb je de router al eens gereset nadat je niet meer kon aanmelden op het netwerk? Kun je ook aangeven om welke router en televisie het gaat? We kunnen dan hopelijk wat gerichter met je meedenken!

Reageer