Beantwoord

4G voor Thuis signaal valt weg

• 9 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Vorig weekend een klacht doorgegeven over tekens maar m.n. in de avond router Huawei moeten resetten om maar een signaal te krijgen. Overdag niet of auwelijks een probleem. Dus router op zich werkt goed.
Router geeft bij geen signaal doorgeven wel aan signaal te hebben ook op mijn PC E/O DEVIES BIJ WI-FI STAAT signaal maar werkt niet.

Nu gistgerenavond rond 22.00-22.30 u weer geen signaal. Toen maar zo gelaten en dacht los ik ander morgen op. Maar dat betekende dus wel 'snachts geen gratis wi-fi.
Nu inmiddels rond 08.00uur 09/10/17 was er nog geen signaal.
Dus router Huawei drie keer uit en aangezet incl. 1x de stekker uit stopcontact, kreeg eindelijk na 10 minuten
signaal. Erg irritant.
Zoals u ziet ligt het aan Tmobile die wellicht veel te veel testen doet of iets dergelijks, maar daar is de klant juist niet mee geholpen.
Ik wil van u een duidelijk antwoord incl. uw bemoeienissen voor een oplossing.

Nog even terzijde wanneer signaal is wi-fi in het gehele huis prima te ontvangen incl. zelfs buiten in mijn tuin en schuur. Dus dat is het probleem dus niet.

In afwachting, met vriendelijke groet,
J.W.Ruesink
icon

Beste antwoord door David 9 oktober 2017, 15:05

Hi Magerefransekwark,

Je hebt jouw vraag al in dit topic gesteld en daar wordt het ook al opgepakt. Zou je het bij één bericht per vraag kunnen houden? Meerdere berichten over dezelfde vraag wordt als spammen gezien. Dit topic gaat dan ook op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Magerefransekwark,

Je hebt jouw vraag al in dit topic gesteld en daar wordt het ook al opgepakt. Zou je het bij één bericht per vraag kunnen houden? Meerdere berichten over dezelfde vraag wordt als spammen gezien. Dit topic gaat dan ook op slot.