Beantwoord

4G voor thuis werkt niet na installatie..

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Beste T-mobile,

Vandaag heb ik geprobeerd mijn 4G voor thuis te installeren, maar dit is helaas niet gelukt.
Na alle stappen te hebben voltooid blijft het rode "Mode" lampje branden op de router..
Hebben jullie een idee hoe ik dit op kan lossen?

Met vriendelijke groet,

P. Tijssen
icon

Beste antwoord door Jaimy 25 november 2018, 12:20

Hoi Pelle93,

Ik ben er meteen voor je ingedoken! Ik zie dat een en ander een beetje mis is gegaan - ondertussen zeg ik ook meteen: geen zorgen, ik heb het ook direct opgelost voor je.

Het zit als volgt: voor het 4G voor Thuis abonnement stond een nummerbehoud aanvraag uit met het 06-nummer waarop je een Go-abonnement hebt. Dit nummerbehoud is afgewezen, omdat je ook al een verlenging op dit 06-nummer had. Gelukkig maar, want ik neem aan dat je dat nummer helemaal niet op jouw 4G voor Thuis abonnement wilde hebben. Om deze reden stond ook de ingangsdatum nog veel verder weg, waardoor je deze inderdaad nog niet kon gebruiken. Ik heb nu de activeringsdatum op vandaag gezet, dus jouw 4G voor Thuis zou nu moeten werken. 😃

Laat het ons vooral weten als we je nog verder kunnen helpen of als iets toch nog niet werkt. Voor nu nog een fijne zondag!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Pelle93,

Ik ben er meteen voor je ingedoken! Ik zie dat een en ander een beetje mis is gegaan - ondertussen zeg ik ook meteen: geen zorgen, ik heb het ook direct opgelost voor je.

Het zit als volgt: voor het 4G voor Thuis abonnement stond een nummerbehoud aanvraag uit met het 06-nummer waarop je een Go-abonnement hebt. Dit nummerbehoud is afgewezen, omdat je ook al een verlenging op dit 06-nummer had. Gelukkig maar, want ik neem aan dat je dat nummer helemaal niet op jouw 4G voor Thuis abonnement wilde hebben. Om deze reden stond ook de ingangsdatum nog veel verder weg, waardoor je deze inderdaad nog niet kon gebruiken. Ik heb nu de activeringsdatum op vandaag gezet, dus jouw 4G voor Thuis zou nu moeten werken. 😃

Laat het ons vooral weten als we je nog verder kunnen helpen of als iets toch nog niet werkt. Voor nu nog een fijne zondag!
Reputatie 5
Badge +8
pelle93 schreef:

Het abbonement zou al actief moeten zijn, sim kaart verbind ook niet met een netwerk in een andere telefoon.
Ik heb de pincode ingevoerd en de PIN verificatie uit gezet.

"zou al actief moeten zijn": daar zit hem zo te lezen het probleem. probeer met TMO klantenservice te bellen of wacht op dit forum op actie van T-Mobile medewerker, meestal wel binnen 48 uur exclusief weekend.
Het abbonement zou al actief moeten zijn, sim kaart verbind ook niet met een netwerk in een andere telefoon.
Ik heb de pincode ingevoerd en de PIN verificatie uit gezet.
Reputatie 5
Badge +8
Is het abonnement al actief? Stop de SIMkaart anders even in een smartphone om te kijken of je daar wel internet mee krijgt.
En wat heb je gedaan met de PIN code?
E.v.t. op modem inloggen op http://192.168.8.1/

Reageer