Vraag

Abonnement zonder modem, maar via smartphone

• 20 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 190 Bekeken

Kan ik het abonnement afsluiten zonder modem? Ik zou dan de simkaart in een g4 smartphone stoppen en via thetering internetten op de laptop. Op het tuinhuisje heb ik beperkt stroom via zonnepanelen en met een smartphone werkt dit makkelijker.
Idealiter zou ik het abonnement op mijn bestaande t-mobile willen koppelen als extra bundel ipv een 2de smartphone te gebruiken.
Een apart modem is voor mij geen optie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Semico,

Wat leuk dat je hier je vraag stelt en interesse hebt in 4G voor Thuis! Dat klinkt inderdaad als een mooie oplossing voor jouw tuinhuisje. In de voorwaarden van 4G voor Thuis staat alleen dat je de simkaart alleen mag gebruiken in de door T-Mobile bijgeleverde randapparatuur eventueel voorzien van externe buitenantennes. Dus hij mag alleen in een modem gebruikt worden.

In jouw geval is dat alleen niet praktisch aangezien je beperkte stroom hebt. Ik zie dat je op dit moment een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt met 20GB. In dat geval is het misschien de beste oplossing om jouw internetbundel te verhogen naar Oneindig Online. Op deze pagina kun je meer lezen over Oneindig Online. Is dat een idee? :)

Denk er even rustig overna en als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten!

Reageer