Beantwoord

Bepaalde websites geblokkeerd bij 4G voor Thuis

• 27 juni 2017
  • 3 reacties
  • 176 Bekeken

Ik heb mij Huawei 4G modem gekregen en in eerste instantie werkte alles prima. Na een aantal uren werken aan mijn website (onderhoud) wilde deze opeens niet meer laden. Andere sites werken wel gewoon naar wens. Enig idee waarom mijn eigen site geblokkeerd had.

ROBBshop
Rob van Brunschot
icon

Beste antwoord door ESVM 27 juni 2017, 22:13

Weet je zeker dat je server je niet geblacklist heeft omdat er veel ('verdacht') verkeer vanaf je IP-adres waargenomen werd? Dat is mij ook wel eens overkomen toen ik vanaf een nieuw IP aan het werk was aan een site. Mijn hostingprovider heeft mijn IP toen op mijn verzoek gewhitelist, en sinds die tijd heb ik geen problemen meer ervaren.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Weet je zeker dat je server je niet geblacklist heeft omdat er veel ('verdacht') verkeer vanaf je IP-adres waargenomen werd? Dat is mij ook wel eens overkomen toen ik vanaf een nieuw IP aan het werk was aan een site. Mijn hostingprovider heeft mijn IP toen op mijn verzoek gewhitelist, en sinds die tijd heb ik geen problemen meer ervaren.
Dank! zal morgen eens kijken. Had de firewall inmiddels al wel uitgezet... Mischien een ook een keer opnieuw opstarten.
Reputatie 6
Badge +11
@robbshop
Dit lijkt op een hardnekkig probleem wat zo af en to opduikt op T-Mobile IP netwerk, met name de mobile tak.

Samengevat: probeer de betreffende website ook eens via een andere internet provider te benaderen.

Zie voor achtergrond dit en o.a. berichten aangaande DNS

https://forum.t-mobile.nl/installatie-en-andere-technische-vragen-480/domoticz-website-niet-bereikbaar-via-4g-thuis-277843

Reageer