Beantwoord

buitenantenne 4G voor Thuis op een later tijdstip laten plaatsen?

• 28 november 2017
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

Ik ben van plan eindelijk mezelf van Ziggo te verlossen en over te gaan op 4G voor Thuis maar wil ivm met een aankomende verhuizing de buitenantenne gelijk op de nw woning laten plaatsen maar toch al nu een en ander gaan uitproberen. Is dit mogelijk? Iemand ervaring mee? Dus nu al de router aanschaffen met buitenantenne maar de plaatsing van de buitenantenne pas in januari op het nw huis laten doen? Is overigens maar 4km verder dan de huidige woning.
icon

Beste antwoord door Jaimy 30 november 2017, 10:02

Hoi Charles06,

Wat ontzettend leuk dat je de overstap maakt naar T-Mobile. Ik wens je in ieder geval van harte welkom! :D

De monteurafspraak kan één keer gemaakt worden voor het plaatsen. Je kunt dus in overleg met het monteursbedrijf (Guidion) een latere datum kiezen. Je krijgt dan wel alles al opgestuurd, maar de datum voor de monteurafspraak kun je dan zelf bepalen.

Geeft dat antwoord op jouw vragen? Mochten er nog onduidelijkheden zijn, dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Charles06,

Wat ontzettend leuk dat je de overstap maakt naar T-Mobile. Ik wens je in ieder geval van harte welkom! :D

De monteurafspraak kan één keer gemaakt worden voor het plaatsen. Je kunt dus in overleg met het monteursbedrijf (Guidion) een latere datum kiezen. Je krijgt dan wel alles al opgestuurd, maar de datum voor de monteurafspraak kun je dan zelf bepalen.

Geeft dat antwoord op jouw vragen? Mochten er nog onduidelijkheden zijn, dan hoor ik het graag!

Reageer