Beantwoord

Buitenantenne kopen

• 6 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 576 Bekeken

Dag,
Hoe komen wij in aanmerking voor een buitenantenne voor het 4G thuis abonnement?
icon

Beste antwoord door guusdevries24 6 oktober 2017, 22:39

ik heb er nog 1 liggen. gratis af te halen.
Bekijk origineel

5 reacties

ik heb er nog 1 liggen. gratis af te halen.
Bedankt guus, maar volgens mij hebben wij recht op een antenne van tmobile incl installatie.
Reputatie 7
Badge +20
Hi sbouma,

Daar heb je gelijk in! Ik heb je verzoek doorgezet en je buitenantenne wordt besteld. De kosten hiervan zijn €50. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Hoe kan ik een antenne kopen? Via mijn mobiel via 4G werkt het prima. Via het 4G Moden is down vaak beneden de 1mbps. Dit is sinds enkele weken.

Reputatie 6
Badge +11
In een webwinkel is een antwoord.
Maar het is zeer de vraag of een aangesloten (buiten)antenne iets oplost, gezien wat je schrijft. De dekking bij jouw in de buurt is zo te lezen prima, anders hadden ze jouw ook geen 4G voor Thuis abo verkocht. Maar als T-Mobile iets aan de configuratie van masten heeft veranderd waardoor jouw abo/verbinding in de verdrukking komt, is helpt een antenne niks. Of je hebt opeens b.v. een horde vakantiegangers o.i.d. in de buurt die ook flink van de capaciteit gebruik maken.
Ik heb met buitenantene ook wel eens een periode van een dag of 10 gehad waarin de snelheid erg beroerd was.
Je kan de SIMkaart van je 4GvT eens in je mobiel stoppen en kijken wat er dan gebeurd kwa snelheden. Maar in principe moet T-Mobile kunnen aangeven wat er aan de hand is tot op zekere hoogte. Als de snelheid (ver) onder de 10Mbps zakt en je niet meer b.v. NPO1 live via internet kan kijken, dan is er in mijn ogen storing en/of voldoet het product niet.
Je kan ook in de 4Gmodemrouter kijken en daar e.v.t. zaken aanpassen, maar misschioen heb je dat al gedaan.

Reageer