Beantwoord

Buitenantenne nodig 4G voor Thuis

• 18 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 218 Bekeken

Op 10/8 wordt mij door de Tech Dienst T-mobile toegezegd dat ik zsm, waarschijnlijk al op 11/8 zal worden gebeld door Guidion om afspraak te maken voor plaatsen antenne. Geen andere info.
Eerst op 18-8 wordt ik gebeld door Guidion met vraag of het installatiepakket er al is? Wist niet eens dat ik die zou ontvangen! Maar neen, niet ontvangen "Dan kunnen we geen afspraak maken. Belt u eerst maar naar T-mobile om te vragen waar het blijft. Helpdesk: Dat kunnen we niet zien, ga even ruggespraak met collega houden, wachtmuziek 10 minuten lang, terugval naar hoofdmenu, weer keuze menu gevolgd, in de wacht 11 minuten later wordt verbinding verbroken. Dan jullie wel, Weet ik weer niks. Wat een zooitje. :@:@
icon

Beste antwoord door Muberra 21 augustus 2017, 17:22

Hi Hans,

Welkom op het forum!

Goed dat je dit aangeeft. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Mijn excuses voor het ongemak wat hierdoor is ontstaan. Ik heb dit direct doorgezet naar mijn collega van 4G voor Thuis. Die gaat dit voor je oppakken en zal ook contact met je opnemen hierover. Dit zal binnen 5 werkdagen gebeuren. Nogmaals sorry voor alle miscommunicatie, maar wij gaan dit voor je oplossen. ;)

Als je nog vragen hebt in de tussentijd, dan ben je altijd welkom om die te stellen aan ons!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hi Hans,

Welkom op het forum!

Goed dat je dit aangeeft. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Mijn excuses voor het ongemak wat hierdoor is ontstaan. Ik heb dit direct doorgezet naar mijn collega van 4G voor Thuis. Die gaat dit voor je oppakken en zal ook contact met je opnemen hierover. Dit zal binnen 5 werkdagen gebeuren. Nogmaals sorry voor alle miscommunicatie, maar wij gaan dit voor je oplossen. ;)

Als je nog vragen hebt in de tussentijd, dan ben je altijd welkom om die te stellen aan ons!

Reageer