Beantwoord

Buitenantennes beschikbaar

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Wanneer komen de buitenantennes via T-Mobile beschikbaar? Of kan ik zo'n antenne in een andere winkel kopen en zelf aansluiten?
icon

Beste antwoord door DennisAmeling 26 oktober 2016, 10:41

@Hugo51
Momenteel is de buitenantenne incl. installatie door onze installatiepartner Guidion gratis te krijgen op verzoek. Ik heb je gegevens direct op de lijst gezet om benaderd te worden door Guidion. Je wordt een dezer dagen benaderd door Guidion voor het maken van een installatieafspraak van de buitenantenne. 🙂

Bekijk origineel

161 reacties

Reputatie 5
Badge +11
@Hugo51
Momenteel is de buitenantenne incl. installatie door onze installatiepartner Guidion gratis te krijgen op verzoek. Ik heb je gegevens direct op de lijst gezet om benaderd te worden door Guidion. Je wordt een dezer dagen benaderd door Guidion voor het maken van een installatieafspraak van de buitenantenne. 🙂
Kun je mij ook op die lijst voor een buitenantenne zetten?
Mijn ontvangst is ook onder niveau; graag ook op de lijst!!
Reputatie 5
Badge +11
@vinjon70, @keesweb
Ik heb jullie op de lijst gezet om benaderd te worden door Guidion. Jullie worden naar verwachting begin volgende week benaderd.
Dat is goed nieuws. Zou je mij ook op de lijst voor een buitenantenne willen zetten? Alvast bedankt.
Ik zou ook graag op de lijst gezet willen worden voor een buitenantenne. Alvast bedankt.
Hoi, ik zou ook graag de buitenantenne ontvangen daar ik in the middle of nowhere woon;-)
Heb vandaag het pakket binnen gekregen en nu druk in de weer alles in te stellen.

vr.gr. Danny
Gisteren ben ik gebeld door Guidion, zij gaven aan dat zij alleen de installatie doen. Het leveren van de buitenantenne zou T-mobile verzorgen. Na ontvangst kan ik bellen voor een afspraak. Klopt dit wel ?
Reputatie 5
Badge +11
@tmobilevoorthuis, @Hansdijk, @danigator66
Geregeld! Guidion neemt binnen een paar dagen contact met jullie op :)

@vinjon70
Er was een misverstand over jouw situatie. We kunnen bij T-Mobile de buitenantenne momenteel nog niet achteraf laten naleveren. Guidion gaat nogmaals contact met je opnemen en neemt de buitenantenne ook voor je mee. Excuses voor de verwarring!
Goed bezig Dennis!
Monteur is net geweest, antenne hangt! Super en snel geregeld, thnx.
Reputatie 5
Badge +11
@vinjon70
Fijn om te horen! Heel veel plezier met 4G voor Thuis 😃
Bedankt voor je actie! En ik zit nog na te grinniken over het plaatje. Top!
Reputatie 5
Badge +11
@tmobilevoorthuis
Heerlijk om de netwerkervaring van onze klanten zo te kunnen verbeteren! :D

Wil je laten weten hoe je ervaring met de buitenantenne is na de installatie ervan? 🙂
@DennisAmeling:
Graag wil ik ook gebruik maken van de buitenantenne installatie.
Bij deze mijn update: Vandaag is de monteur langsgeweest met de buitenantenne. Mijn binnendekking was best Te doen, maar met de gemonteerde buitenantenne zie ik toch dat ik hogere snelheden haal. Met name bij de upload is deze snelheid veel stabieler lijkt het.
Complimenten voor T-Mobile dat het zo prettig en vlot geregeld is.
@DennisAmeling:
Ik heb sinds kort 4GvT en woon in het echte buitengebied, in de huiskamer ontvang ik alleen 3G ( 2 streepjes), opzolder krijg ik 4G te pakken 1 , soms 2 streepjes, maar dit resulteert weer in matige wifi, zou een buiten antenne de oplossing zijn?
ik heb nu internet, maar het is nog niet echt geweldig.
Ik heb dit weekend 4gvt geïnstalleerd, maar ervaar in huis nog geen optimale snelheid. Had ik ook eigelijk niet verwacht, omdat mijn telefoon thuis ook niet altijd optimaal ontvangst heeft. Daarom zou ik dan ook graag een buitenantenne ontvangen. Alvast bedankt!
Kan ik ook een buitenantenne krijgen. Nu staat alles in de gang incl. bedrading. :(
Ik hoor graag van jullie.
Heb afgelopen weekend 4Gvoorthuis geïnstalleerd. Ik haal een snelheid tot 12 Mbps. Kunnen jullie een installatie van een buitenantenne regelen?
Reputatie 5
Badge +11
@groos, @PeterK53, @mkoster, @EricPlexat, @eelco4g
Geregeld! Onze installatiepartner Guidion neemt snel contact met jullie op :D

@tmobilevoorthuis
Wat fijn om te horen! Veel plezier ermee 😃
@DennisAmeling:
Graag wil ik ook gebruik maken van de buitenantenne installatie. Tijdens de bestelling van 4g voor thuis was deze namelijk nog niet beschikbaar.
Als het al mogelijk is om alleen de antenne op te sturen, zonder de monteur, is dit ook prima.
ook ik zou graag een buiten antenne willen ontvangen
Reputatie 5
Badge +11
@marcoismobile, @mark2d0
Geregeld! Er wordt contact met jullie opgenomen door Guidion. :)

Trouwens, sinds gisteren kan de buitenantenne direct meebesteld worden via het online orderproces. Voor jullie mosterd naar de maaltijd, maar nu wel makkelijker dus :D

Reputatie 2
@DennisAmeling
Ik heb op 7 november een e-mail gestuurd naar 4gvoorthuis@t-mobile.nl, echter heb ik er geen ontvangstbevestiging of reactie op gekregen. Mag ik er vanuit gaan dat Guidion contact met me opneemt?

Reageer