Beantwoord

DDNS ondersteuning router 4G voor Thuis

• 9 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 1080 Bekeken

Hallo,

Bij aanschaf van een abonnement van 4G voor thuis heb ik een probleem
Ik moet port forwarding instellen op de de huawei router. Dat is gelukt om de APN te veranderen naar fms.
Maar omdat ik geen vast ip adres krijg heb ik totaal niks aan portforwarding omdat de router ook geen ddns ondersteund. Ik heb al moeite met de verplichte aankoop van de router. Maar als ik dan een router koop via T-Mobile verwacht ik wel dat ik een uitgebreide router ontvang met ook ondersteuning voor DDNS. Ik had namelijk zelf al een Huawei router die wel ddns ondersteund.

Komen er nog routers die wel DDNS ondersteunen? Of gaan jullie vaste ip adressen geven? Of hoe kan ik dit anders oplossen want anders heb ik weinig aan 4G voor thuis

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Muberra 10 augustus 2017, 12:38

Hoi Smart Irrigation,

Welkom op ons forum!

Ik wil meteen Tmoesel bedanken voor het meedenken en het delen van de handige link. Alle informatie over het instellen van port forwarding en DDNS ondersteuning kan je vinden in dit speciale topic wat wij hebben gecreëerd voor jullie. Zou je daar naar willen kijken? Als je ook nog andere technische vragen hebt is het heel handig om ook hier te kijken.

Op dit moment hebben wij nog geen vaste IP-adressen, maar wij zijn wel achter de schermen aan het kijken naar de mogelijkheden. Een tijd geleden zijn we een pilot gestart met een groep testers over een vast IP-adres en wij krijgen veel positieve reacties binnen. Als je graag jouw mening met ons wilt delen over waarom een vast IP-adres handig is, dan zou ik hier zeker een reactie achterlaten. Wij willen juist jullie feedback horen over deze optie.

Ik hoop dat ik meer duidelijkheid heb kunnen creëren. Als je nog vragen hebt, dan horen wij dat graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +11
https://forum.t-mobile.nl/search?q=Portforwarding
Reputatie 4
Hoi Smart Irrigation,

Welkom op ons forum!

Ik wil meteen Tmoesel bedanken voor het meedenken en het delen van de handige link. Alle informatie over het instellen van port forwarding en DDNS ondersteuning kan je vinden in dit speciale topic wat wij hebben gecreëerd voor jullie. Zou je daar naar willen kijken? Als je ook nog andere technische vragen hebt is het heel handig om ook hier te kijken.

Op dit moment hebben wij nog geen vaste IP-adressen, maar wij zijn wel achter de schermen aan het kijken naar de mogelijkheden. Een tijd geleden zijn we een pilot gestart met een groep testers over een vast IP-adres en wij krijgen veel positieve reacties binnen. Als je graag jouw mening met ons wilt delen over waarom een vast IP-adres handig is, dan zou ik hier zeker een reactie achterlaten. Wij willen juist jullie feedback horen over deze optie.

Ik hoop dat ik meer duidelijkheid heb kunnen creëren. Als je nog vragen hebt, dan horen wij dat graag van je!
Reputatie 2
A.......... dan zou ik hier zeker een reactie achterlaten. Wij willen juist jullie feedback horen over deze optie. !

WAAAAAH. Ik kom niet meer bij ..... en verslik me spontaan in m'n koffie. Wat een ongelofelijke flauwekul om dat nog steeds aan jullie klanten wijs te maken. Er zijn de afgelopen maanden tig ideeën door jullie gebruikers kenbaar gemaakt. Noem mij er 1 waar iets mee is gedaan. Sinds 4GVT vorig jaar is gelanceerd is er echt niet 1 onderwerp op de Topiclist van Dennis afgerond (Vaste IP-adres is al maanden een pilot en daarna..... niets) Nu weer de commotie met de weekendbundel en de vervallen datalimiet bij KPN. Misschien niet jullie schuld bij de klantenservice, maar zeker wel bij de mensen achter en boven jullie in de T-Mobile organisatie. Bij 4GVT staat al maanden sinds Dennis weg alles stil. Dus hou nou eens op met die onzin om klanten het idee te geven dat met suggesties iets wordt gedaan.
dank voor het bericht Muberra. Ik had de topic al gelezen. Maar ik vind het nou niet erg handig om twee routers te gebruiken om mijn port forwarding normaal te laten lopen. Waarom kan ik bij T-mobile niet een Huawei router leveren met DDNS ondersteuning want dat levert voor de meeste mensen het probleem ook op. We hebben liever allemaal natuurlijk een vast ip adres. Ik snap dat dat niet gelijk mogelijk is en dat het niet makkelijk is maar lever dan alstublieft een router met port forwarding EN DDNS ondersteuning. Daar help je een hoop mensen mee uit de brand. Ik wil 4G Voor Thuis namelijk ook voor mijn klanten gebruiken en leveren maar als ik daar overal met 2 routers moet gaan werken dat lijkt me niet erg handig.

Reageer