Beantwoord

DNS hacking; help

• 4 november 2016
  • 4 reacties
  • 231 Bekeken

Beste gebruikers,
Wat kan ik doen qua instellingen in de Huawei router als er vermoedelijk sprake is van DNS hacking?
Ik heb hier niet zo veel ervaring mee. Het is nu enorm hinderlijk als er bijvoorbeeld gesurfd wordt naar cnn.com en je automatisch wordt doorgestuurd naar een reclame website 😞. Dit gebeurd alleen als er over de wifi van de router gebruik wordt gemaakt.
Zijn er van tmobile vaste DNS adressen ofzoiets?

Alvast bedankt voor jullie expertise!
icon

Beste antwoord door 4GTHUIS 15 november 2016, 19:51

Bedankt voor jullie reactie, excuses voor de vetraging van mijn kant. Het probleem deed zich alleen voor op een IPhone. Deze is recentelijk geupdated naar een nieuwer IOS en nu is het probleem verdwenen...... Ik ga het in de gaten houden, maar voorlopig is het opgelost, Thanks!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Dit hoort niet te gebeuren. Heb je dit ook als je met een ander apparaat (mobiel e.d) gaat surfen op het internet, of alleen met je computer?

Groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hoi 4GTHUIS,

Balen dat je hier last van hebt! Ik zie dat Pilovali al een goede vraag heeft gesteld. Je hebt het erover dat dit gebeurd als je van de wifi gebruik maakt. Heb je het ook via LAN? En heb je het op alle apparaten die verbinding maken via de Huawei router?

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bedankt voor jullie reactie, excuses voor de vetraging van mijn kant. Het probleem deed zich alleen voor op een IPhone. Deze is recentelijk geupdated naar een nieuwer IOS en nu is het probleem verdwenen...... Ik ga het in de gaten houden, maar voorlopig is het opgelost, Thanks!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi 4GTHUIS,

Geen probleem, kan gebeuren! 🙂 Fijn om te lezen dat het door de update is verholpen! Bedankt dat je de oplossing in het topic deelt, dat is handig voor andere klanten met hetzelfde probleem. Als je in de toekomst nog eens ergens tegenaan loopt, dan helpen we je graag verder!

Reageer