Beantwoord

Doorschakeling opheffen in buitenland

• 28 juli 2017
  • 2 reacties
  • 205 Bekeken

Ik heb mijn mobiel een tijdje doorgeschakeld staan naar een ander nummer. Ik ben nu in het buitenland en vergeten deze doorschakeling in NL op te heffen. De gebruikelijke codes werken niet in buitenland. Hoe regel ik dit nu?
icon

Beste antwoord door Sam- 31 juli 2017, 11:29

Hallo Marcel,

Inderdaad een goede vraag. Ik moest ook even navraag doen voordat ik je van een antwoord kon voorzien. Onze collega's geven aan dat de codes om een doorschakeling op te heffen alleen via het Nederlandse T-Mobile netwerk werkt. Het is dus niet mogelijk om de doorschakeling op te heffen wanneer je in het buitenland bent.

Zodra je terug bent in Nederland kan je de doorschakeling naar wens aanpassen. Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Als je verder nog vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je Marcel!

Ik wens je nog een prettig verblijf in het buitenland.
Bekijk origineel

2 reacties

Goede vraag!
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Marcel,

Inderdaad een goede vraag. Ik moest ook even navraag doen voordat ik je van een antwoord kon voorzien. Onze collega's geven aan dat de codes om een doorschakeling op te heffen alleen via het Nederlandse T-Mobile netwerk werkt. Het is dus niet mogelijk om de doorschakeling op te heffen wanneer je in het buitenland bent.

Zodra je terug bent in Nederland kan je de doorschakeling naar wens aanpassen. Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Als je verder nog vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je Marcel!

Ik wens je nog een prettig verblijf in het buitenland.

Reageer