Beantwoord

Elke website leidt naar de Verbruiksstatus pagina - Nog voldoende ruimte in de bundel

Sinds vanmorgen, krijg ik de Verbruiksstatus pagina te zien, ongeacht de website die ik ingeef.
Er is nog meer dan 60GB over in mijn bundel en alles staat op groen, maar internet werkt niet.

Heb het modem vele malen herstart, met hetzelfde resultaat. Heb geschakeld tussen 4G en 3G, etc. zonder effect.
Wanneer ik via mijn telefoon (ook T-mobile) op internet ga op dezelfde locatie (niet via de WiFi van 4G voor thuis, maar 'rechtstreeks'), krijg ik wèl gewoon internet, dus het lijkt niet aan het netwerk te liggen.

Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Amy 19 oktober 2016, 16:33

Hey allemaal,

De oorzaak is achterhaalt en we hebben het probleem weten te herstellen. Het lijkt er op dat door deze een aanpassing het internet weer werkt. Zouden jullie dit eens kunnen checken? Mocht het nog niet werken dan kun je het beste de router even resetten. We verwachten dat de verbinding in de loop van de middag weer volledig herstelt.

Nogmaals excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

22 reacties

Hier sinds gisteravond ook.
Hier ook zelfde probleem. Meer dan voldoende over in bundel, maar kom niet voorbij Verbruiksstatus pagina.
Reputatie 3
Hier ook geen internet meer. Ik kreeg net een mail dat de betadienst was overgezet. Wellicht is het daar fout gegaan
Ook hetzelfde probleem als bovenstaande
Reputatie 3
Iemand alweer online? Hier nog steeds niets en ook geen enkele reactie van het 4G voor thuis team
Reputatie 3
O ja en mijn bundel staat ineens op Nul.....
Reputatie 7
Badge +15
Hi allemaal,

Het lijkt er inderdaad op dat er het een en ander fout gaat met de bundels van 4GvT waardoor jullie nu geen verbinding meer hebben. Het is natuurlijk super vervelend dat jullie hier mee te maken hebben en we doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Er loopt momenteel een onderzoek hiervoor en we zullen een reactie in dit topic plaatsen zodra er een update is. Excuses voor het ongemak!
Reputatie 3
Bedankt voor je reactie Amy.
Bedankt! Hopen dat 't snel gevonden is.
Reputatie 7
Badge +15
Hey allemaal,

De oorzaak is achterhaalt en we hebben het probleem weten te herstellen. Het lijkt er op dat door deze een aanpassing het internet weer werkt. Zouden jullie dit eens kunnen checken? Mocht het nog niet werken dan kun je het beste de router even resetten. We verwachten dat de verbinding in de loop van de middag weer volledig herstelt.

Nogmaals excuses voor het ongemak!
Reputatie 3
Hallo Amy, hier nog geen succes. Het probleem lijkt dat mijn bundel nog steeds op 0 MB staat. Mijn tegoed van voor het probleem is verdwenen en inloggen via de pc of telefoon om tegoed bij te kopen (wat sowieso niet nodig zou moeten zijn) lukt ook niet
Reputatie 3
Uit wanhoop heb ik net 100GB voor 40 euro gekocht. Ik krijg hiervan ook een bevestiging maar mijn tegoed blijft op 0 staan! Ik begin het nu wel zat te worden.
Reputatie 3
Ok, die 100GB is verwerkt en ik heb nu weer internet. Maar het feit blijft dat mijn tegoed op nul is gezet en ik nu heb moeten bijkopen
dag Amy,

kan het kloppen dat ik niet meer MB's kan aankopen VOORDAT mijn huidige bundel op is?
tot voorkort kon ik vooraf al een extra bundel aanzetten zodat internet ongestoord doorloopt.

spreek net met de klanten service en die zegt mij dat ik MOET wachten tot de bundel op is voordat ik een nieuw kan kopen? niet handig voor een dienst als deze lijkt mij..
Reputatie 3
j.herbrink schreef:

dag Amy,

kan het kloppen dat ik niet meer MB's kan aankopen VOORDAT mijn huidige bundel op is?
tot voorkort kon ik vooraf al een extra bundel aanzetten zodat internet ongestoord doorloopt.

spreek net met de klanten service en die zegt mij dat ik MOET wachten tot de bundel op is voordat ik een nieuw kan kopen? niet handig voor een dienst als deze lijkt mij..

Dat zou echt waardeloos zijn, wat als ik niet thuis ben als het tegoed op nul komt. Zitten mijn kinderen dan zonder internet totdat ik in staat ben bij te kopen ? Of je zet een Netflix film aan en halverwege moet je gaan opwaarderen....Dit kan toch niet kloppen T-Mobile team ?
Reputatie 5
Badge +11
@peter4GT, j.herbrink
Als je binnen een factuurmaand nog géén GB-aanvuller hebt geactiveerd, kan je deze vooraf activeren via My T-Mobile. Echter, als je al een GB-aanvuller actief hebt, zie je deze optie niet totdat de aangeschafte GB-aanvuller op is. Ook de klantenservice kan dan geen aanvuller activeren totdat de GB-aanvuller op is.

Ik kan me voorstellen dat dit niet ideaal is en ga dan ook onderzoeken of je altijd een GB-aanvuller kan activeren, zelfs als je huidig actieve GB-aanvuller nog niet op is. Dank voor de feedback.
Reputatie 3
Bedankt Dennis, hopelijk is dit snel opgelost. Sinds de verlaging van 200 naar 100Gb zou een aantrekkelijk geprijsde GB-aanvuller van 200 of 250GB ook erg welkom zijn. Ook is het gat tussen de huidige 25 en 100 GB-aanvuller erg groot. Groet Peter
Reputatie 5
Badge +11
@Peter4GT
Als je een 200GB aanvuller nodig hebt dan hadden we beter 200GB als basisbundel aan kunnen bieden 😉 Om de netwerkervaring voor iedereen optimaal te houden is dat op dit moment helaas niet mogelijk. Het gat tussen de 25GB en 100GB-aanvuller is inderdaad groot. We gaan onderzoeken of we een tussenoptie (bijv. 50GB) aan kunnen bieden. Ik heb dit toegevoegd aan het wensenlijstje voor 4G voor Thuis. Updates vermelden we in hier. 🙂
Reputatie 3
Jullie boden ook een 200GB basisbundel aan toen ik me aanmelde. Wat er zo grappig is aan het feit dat jullie de bundels kleiner hebben gemaakt snap ik niet zo eerlijk gezegd.
Reputatie 5
Badge +11
Hi Peter,

Excuses, mijn reactie was niet zo bedoeld. Wat ik probeerde uit te leggen is dat we de 200GB basisbundel helaas hebben moeten schrappen om de netwerkervaring voor iedereen optimaal te houden, al hadden we deze bundel uiteraard liever gehouden voor onze klanten. Om diezelfde reden kunnen we ook geen 200GB of 250GB-aanvuller aanbieden.

We houden scherp in de gaten of we in de toekomst grotere bundels kunnen aanbieden, want we hebben deze klantwens luid en duidelijk gehoord. Zodra hier nieuws over is, communiceren we dit direct met onze klanten. Mag ik vragen waar de data bij jou vooral aan op gaat?
Reputatie 3
Hallo Dennis,
wij zijn een gezin met 2 pubers dus gaat het vrij hard met het datagebruik. Een beetje Netflix, YouTube en Online Gamen dan gaat het snel. Downloaden doen we sowieso alleen 's nachts. Onlangs pogingen om het datagebruik in te dammen (bv Netflix op een Ipad ipv op de tv, spotify zoveel mogelijk offline etc.) gaat het toch nogal hard. Uiteindelijk zijn we blij met de snelheid, alleen als ik maar bundels moet blijven bijkopen wordt het op een gegeven moment wel te gortig.
Reputatie 5
Badge +11
Bedankt voor de feedback. Ik heb hier nu ook ruim een week 4G voor Thuis draaien en het gaat inderdaad heel erg hard met een gezin van 4 (ong. 65GB verbruikt). Wij hebben de luxe dat hier ADSL, kabel én glasvezel beschikbaar zijn en we gebruiken normaal glasvezel, maar ik was heel benieuwd hoe 4G voor Thuis bij ons zou werken.

Vooral Netflix, YouTube en updates op de telefoons/laptops/tablets zorgen er inderdaad voor dat het dataverbruik erg hard gaat. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is om steeds aanvullers te moeten kopen. Volgende maand kunnen we een eerste uitspraak doen over het gemiddelde dataverbruik bij 4G voor Thuis en welke invloed dat heeft op ons netwerk. Wordt vervolgd...

Reageer